Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

وزیر صنعت گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت، با اقداماتی از جمله تامین ارزی و مالی، بسته بسیار خوبی در دو ماه گذشته تهیه کرده تا با کمک بانک مرکزی و رقابتی کردن فضای صنعت خودرو شاهد افزایش کمیت و کیفیت خودروهای تولیدی باشیم.

وزیر صمت خبر داد؛ افزایش کیفیت با رقابتی شدن صنعت خودرو

بورس24 : وزیر صنعت گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت، با اقداماتی از جمله تامین ارزی و مالی، بسته بسیار خوبی در دو ماه گذشته تهیه کرده تا با کمک بانک مرکزی و رقابتی کردن فضای صنعت خودرو شاهد افزایش کمیت و کیفیت خودروهای تولیدی باشیم.

«علیرضا رزم حسینی» امروز (شنبه) در بازدید از گروه خودروسازی سایپا با اشاره به سهم ۴۰ درصدی سایپا از تولید خودروی کشور، بیان کرد: با شکستن انحصار تولید خودرو و ایجاد بازار رقابتی، خودروسازان دولتی نیز به سمت افزایش تولید و تولید خودروهای با کیفیت حرکت خواهند کرد.

رزم‌حسینی پس از بازدید از گروه خودروسازی سایپا در گفتگو با خبرنگاران، با بیان این مطلب، افزود: به تدریج با ایجاد ثبات در نرخ ارز، ثبات در بازار خودرویی نیز به وجود خواهد آمد و وضعیت خودروسازان نیز بهتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه خودروسازی سایپا خودروی شاهین را نیز به بازار عرضه خواهد کرد، ادامه داد: این گروه خودروسازی نسبت به رفع تعهدات خود نیز در حال اقدام می باشد و تا پایان سال افزایش قابل توجهی در تولید خود خواهد داشت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: با رقابتی کردن تولید خودرو، خودروسازان دولتی نیز به سمت افزایش تولید و تولید خودروهای با کیفیت و قیمت مناسب حرکت خواهند کرد.

رزم حسینی با اشاره به سهم ۴۰ درصدی سایپا از تولید خودرو کشور گفت: با شکستن انحصار و ورود خودروسازان بخش خصوصی و ایجاد بازار رقابتی، سایپا نیز تلاش می کند که سهم خود را در بازار حفظ و ارتقا بخشد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز شنبه در بازدید از مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا، در جریان روند تولید در این گروه صنعتی قرار گرفت.

رزم حسینی همچنین از سالن‌های بدنه سازی و مونتاژ خودروی شاهین در این گروه خودرویی بازدید به عمل آورد. مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا اولین مرکز دانش بنیان طراحی خودرو می باشد.

منبع: وزارت صنعت معدن و تجارت

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24