Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

هم زمان با اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت، جمعی از کارکنان و مدیران مس شهید باهنر به نمایندگی از پرسنل ۱۴ مجموعه ی بزرگ صنعتی هلدینگ صدر تامین با حضور در گلزار شهدای کرمان پایبندی خود را به آرمان های شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی به ویژه سردار دل ها و یار دیرینش حاج حسین پور جعفری به نمایش گذاشتند...

تجدید میثاق خانواده بزرگ صدر تامین با آرمان های سردار دل ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

بورس24 : هم زمان با اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت، جمعی از کارکنان و مدیران مس شهید باهنر به نمایندگی از پرسنل ۱۴ مجموعه ی بزرگ صنعتی هلدینگ صدر تامین با حضور در گلزار شهدای کرمان پایبندی خود را به آرمانهای شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی به ویژه سردار دل ها ویار دیرینش حاج حسین پورجعفری به نمایش گذاشتند.

مجید ضیایی مدیر عامل مس باهنر در این مراسم با اشاره به انتخاب شعار پرمعنای " مرد میدان " برای اولین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: روحیه جهادی و حضور میدانی سردار، در صحنه دفاع همه جانبه از آرمان های انقلاب اسلامی در همه ی عرصه ها از جمله در عرصه اقتصاد نیز قابل الگو گیری است.

وی افزود: جهاد خالصانه و خستگی ناپذیر این فرمانده ی دلاور که اکنون مرقد پاک و مطهرش در جوار دیگر همرزمان شهیدش در گلزار شهدای کرمان زیارتگاه عاشقان از سراسر ایران اسلامی و حتی دیگر کشورهای جبهه مقاومت گردیده، نشان می دهد که کار برای خدا میتواند انسان را تا بالاترین مراتب قُرب پرواز دهد.

مدیر عامل مس باهنر یکی از مهمترین ابعاد دشمنی استکبار با ایران اسلامی را عرصه اقتصاد معرفی کرد و گفت: همه فعالان جبهه اقتصاد و صنعت از جمله مدیران و کارکنان زحمتکش شرکت های وابسته به هلدینگ صدر تامین برای به شکست کشاندن توطئه های دشمن در این عرصه عزم خود را جزم کرده و می کوشند تا به بهترین شکل فرمان رهبر معظم انقلاب را در خصوص جهش تولید عملی سازند.

وی ادامه داد: افزایش و جهش تولید امتداد راه شهید سلیمانی در چارچوب وظایف سازمانی است.

ضیائی در ادامه بیان داشت: همه ما باید عمق وجودی و اخلاقی شهید سلیمانی را بشناسیم و به سیره این شهید بزرگوار عمل کنیم که همان اخلاق مداری ، دین مداری، صداقت و شجاعت است.

مدیر عامل مس باهنر با اشاره به اینکه اداره مملکت در همه امور به سیره شهید سلیمانی نیاز دارد گفت: قطعا مردم ما قدر افراد خالص و خدوم خود را می‌ دانند.

گفتنی است طی این برنامه محمد محمد نظری از مس شهید باهنر برای نشان دادن ارادت خود به سردار دلها مسیر قریب به چهل کیلومتری کارخانه تا گلزار شهدای کرمان را پیاده طی کرد.

منبع: روابط عمومی مس شهید باهنر

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24