Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

رئیس جمهوری آمریکا جمعه گفت در مراسم تحلیف جو بایدن شرکت نخواهد کرد و بدین ترتیب از ایفای نقش سنتی رهبران در حال کناره‌گیری در یک گذار مسالمت‌آمیز خودداری کرده و تنها یک روز پس از انتشار پیامی درباره لزوم التیام ملی و وحدت آن را نقض کرد.

ترامپ: در مراسم تحلیف شرکت نمی‌کنم/ بایدن: کار خوبی است که او خودش را نشان ندهد

بورس24 : رئیس جمهوری آمریکا جمعه گفت در مراسم تحلیف جو بایدن شرکت نخواهد کرد و بدین ترتیب از ایفای نقش سنتی رهبران در حال کناره‌گیری در یک گذار مسالمت‌آمیز خودداری کرده و تنها یک روز پس از انتشار پیامی درباره لزوم "التیام ملی و وحدت" آن را نقض کرد.

به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، دونالد ترامپ اولین رئیس جمهوری مشغول به کار از زمان اندرو جانسون خواهد بود که در مراسم تحلیف جانشین خودش شرکت نخواهد کرد.

ترامپ در کاخ سفید در پیامی توییتری گفت: خطاب به همه کسانی که این سوال را پرسیده‌اند، من در بیستم ژانویه در مراسم تحلیف شرکت نخواهم کرد.

جو بایدن، رئیس جمهوری منتخب آمریکا هم در واکنش به آن گفت با این مساله مشکلی ندارد و آن را "یکی از معدود مواردی که ما تا به حال با آن موافقت کرده‌ایم" توصیف کرد. بایدن گفت: کار خوبی است که او خودش را نشان ندهد. او مایه شرم برای این ملت است و لیاقت این سمت را ندارد.

طبق روال سنتی، رئیس جمهوری منتخب و رئیس جمهوری در حال کناره‌گیری آمریکا در روز تحلیف برای مراسم به کنگره می‌روند که تحقق تغییر نرم در قدرت را نشان دهند. بایدن در ظهر بیستم ژانویه جدای از اینکه برنامه‌های ترامپ چه باشند، رئیس جمهوری آمریکا خواهد شد. اما غیبت ترامپ بیانگر نقض هنجارها و سنت‌هاست.

منبع: ایسنا

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24