Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

پس از استعفای حسن قالیباف اصل از ریاست سازمان بورس، حالا گمانه زنی های مختلفی درباره رئیس بعدی این سازمان می شود.

علیزاده: خبرهای خوبی در مورد انتخاب رئیس سازمان بورس به گوش نمی رسد/ اخطار می دهم که فرد فاقد صلاحیت انتخاب نشود

بورس24 : پس از استعفای حسن قالیباف اصل از ریاست سازمان بورس، حالا گمانه زنی های مختلفی درباره رئیس بعدی این سازمان می شود. اخیرا مجلس شورای اسلامی هم به این موضوع حساس شده و نمایندگان مجلس در این خصوص اظهار نظر کرده اند.

محسن علیزاده نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو ناظر در شورای عالی بورس در گفت و گو با بورس24 ، در مورد انتخاب رئیس بعدی سازمان بوررس گفت: خبرهای خوبی در مورد انتخاب رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار به گوش نمی رسد. اخیرا خبرهایی منتشر می شود که افرادی فاقد صلاحیت و سابقه لازم برای تصدی انتخاب می شوند، که نگرانی ما را دو چندان می کند. به این دلیل، موضوع انتخاب رییس سازمان دغدغه نمایندگان مجلس است، چرا که بازار سه ضلع دارد و سهامداران خرد ضلع اصلی آن هستند و ما وکیل و خدمتگذار آن ها هستیم.

علیزاده گفت: انتخاب افراد فاقد صلاحیت در شرایط کنونی که بازار سرمایه التهابات زیادی را در ماه های اخیر پشت سر گذاشته، بسیار نگران کننده است. به عنوان عضو ناظر در شورای عالی بورس، اخطار جدی می دهم که با انتخاب افرادی که حتی در لایه های میانی بازار سرمایه سابقه مدیریت ندارند، بازار ملتهب تر می شود و باعث ریزش مجدد شاخص خواهیم شد.

این نماینده مجلس گفت: ما شخص معرفی نمی کنیم، اما شخص مورد انتخاب باید سابقه مدیریتی در لایه های میانی بازار حداقل ۵ تا ۱۰ سال داشته باشد. باید دارای شناخت کافی از بازار باشد. با یک انتخاب مناسب، بازار از این وضعیت نجات پیدا می کند. اگر انتخاب از چاله درآمدن و به چاه افتادن باشد، لطمات جدی به بازار وارد می شود. مجلس تذکر می دهد، اگر فرد فاقد صلاحیت انتخاب شود، از همه ابرازها شامل سوال، تذکر و .. استفاده می کند.

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24