Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس ٢۴: شرکت فولاد آلیاژی ایران طی چند هفته گذشته که بازار در مسیر نزولی بوده، افت خاصی نداشته و توانسته سهامداران خود را از افت یک ماه اخیر بورس در امان نگه دارد. نماد این شرکت در معاملات روز سه شنبه ١٢ اسفند ماه هم به صف خرید رسید. سید ابوتراب فاضل مدیر عامل هلدینگ صنایع و معادن غدیر، سهامدار عمده فولاد آلیاژی ایران درخصوص وضعیت این شرکت با بورس ٢۴ گفت و گو کرده است.

«فولاژ» دو شرکت را برای عرضه اولیه آماده می کند / پیگیری بهره برداری از یک طرح مهم

بورس24 : شرکت فولاد آلیاژی ایران طی چند هفته گذشته که بازار در مسیر نزولی بوده، افت خاصی نداشته و توانسته سهامداران خود را از افت یک ماه اخیر بورس در امان نگه دارد. نماد این شرکت در معاملات روز سه شنبه 12 اسفند ماه هم به صف خرید رسید.

سید ابوتراب فاضل مدیر عامل هلدینگ صنایع و معادن غدیر، سهامدار عمده فولاد آلیاژی ایران درخصوص وضعیت این شرکت با بورس24 گفت و گو کرده است.

او درمورد آخرین وضعیت پروژه یزد1 شرکت فولاد آلیاژی ایران گفت: عملیات احداث پروژه یزد1 شرکت فولاد آلیاژی ایران در مهر ماه سال 1392 آغاز شد و قبل از پایان سال 1400 وارد مدار تولید خواهد شد. این طرح تا پایان دی ماه سال جاری پیشرفت 56 درصدی داشت و 822 میلیارد ریال و 133 میلیون یورو هزینه برآوردی آن است.

وی گفت: با احداث این پروژه، تولید 300 هزار تن فولاد آلیاژی و 400 هزار تن فولاد کربنی به جمع تولیدات این شرکت افزوده خواهد شد.

این زیرمجموعه فولاژ به مراحل آخر عرضه رسید

فاضل در پاسخ به این سوال که عرضه سهام شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان در بورس در چه مرحله‌ای است؟ آیا برنامه‌ای برای عرضه سهام دیگر شرکت‌های زیرمجموعه در بورس دارید؟ گفت: افزایش سرمایه شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان به 12000 میلیارد ریال در مراحل پایانی ثبت قرار دارد و پس آن، اقدامات لازم جهت درج نماد انجام خواهد شد. زمان عرضه نیز منوط به شرایط بازارسهام و مجوزهای فرابورس خواهد بود.

وی گفت: به غیر از شرکت‌های فولاد غدیر نی‌ریز و آهن و فولاد غدیر ایرانیان که مراحل بورسی شدن را سپری می‌کنند و به زودی درج نماد خواهند شد، هلدینگ برنامه عرضه اولیه سهام شرکت فولاد شاهرود که از زیرمجموعه‌های شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان است، را در دستور کار خود قرار داده که احتمال زیاد نماد آن تا پایان سال درج شود.

وی در مورد  برنامه‌ برای حمایت از دو سهم بورسی شرکت یعنی «فولاژ» و «بموتو» گفت: حمایت از سهم‌ها همواره در دستور کار این هلدینگ بوده و این امر از طریق تمام ابزارهای در اختیار از جمله صندوق های بازارگردانی در حال انجام است. نتایج این موضوع را می‌توانید در تابلوی معاملات این دو سهم مشاهده کنید؛ «فولاژ» و «بموتو» علاوه بر تقسیم سود مناسب در مجامع سالانه خود، در سه ماهه اخیر که بازار سرمایه روند نزولی و فرسایشی داشته، این دو سهم بازدهی مثبت عاید سهامداران خود کرده اند.

او در پایان گفت: استراتژی شرکت در خصوص سایر شرکت‌هایی که به زودی وارد بازار سرمایه خواهند شد نیز به همین منوال خواهد بود و این هلدینگ از سهامداران خرد حمایت خواهد کرد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24