Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مدیر عامل: یکی از سه شرکت برتر سرمایه گذاری در بازار سرمایه می شویم بورس ٢۴ - نشست خبری شرکت سرمایه‌ گذاری مدیریت سرمایه مدار به منظور ورود این شرکت به بازار سرمایه در محل شرکت گروه توسعه ملی با حضور خبرنگاران برگزار شد. یاور میر عباسی، مدیر عامل شرکت سرمایه ‌گذاری مدیریت سرمایه مدار در این نشست گفت...

تشریح چشم اندارهای مدیریت سرمایه مدار

بورس24 : نشست خبری شرکت سرمایه‌ گذاریمدیریت سرمایه مدار به منظور ورود این شرکت به بازار سرمایه در محل شرکت گروه توسعه ملی با حضور خبرنگاران برگزار شد.

یاور میرعباسی، مدیر عامل شرکت سرمایه ‌گذاری مدیریت سرمایه مدار در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران به مناسبت عرضه اولیه ، گفت: شرکت مدار در سال ۴۳ به عنوان شرکت تولیدی و صنعتی آغاز به فعالیت کرده استکه، در سال ۹۷ با تشکیل پورتفوی به شکل جدی‌تری حضور خود را به نمایش گذاشته و به خرید و فروش سهام می ‌پردازد.

او ادامه داد: مدیریت سرمایه مدار در سال ۹۸ سرمایه خود را از مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان به ۲۳۰ میلیارد تومان افزایش می ‌دهد و به عنوان شرکت سرمایه ‌گذاری، به صورت تخصصی در سهام سرمایه‌ گذاری می‌ کند.

میرعباسی گفت: قرار گرفتن در سه شرکت برتر سرمایه گذاری در بازار سرمایه از چشم اندارهای شرکت در سال آینده است که برای رسیدن به این مهم چند گام باید برداشته شود که گام نخست افزایش سرمایه و گام دوم استفاده از فرصت‌ های بازار سرمایه است.

مدیر عامل شرکت مدیریت سرمایه مدار درباره استراتژی و برنامه عملیاتی شرکت گفت: افزایش سودآوری از طریق رشد پایدار و توانمند سازی سرمایه انسانی و ارتقای بهروری سازمانی در دستور کار شرکت است.

وی گفت: استقرار نظام جانشین پروری و شایسته سالاری،ایجاد تعلق سازمانی،‌ توسعه آموزش و مدیریت دانش،بهبود مستمر سیستم ها و روش ها، بهبود هم افزایی و ارتقای تعاملات درون گروهی برخی از استراتژهای کلان شرکت است.

میرعباسی افزود: بخش غالب سرمایه ‌گذاری شرکت در سهام شرکت ‌های بنیادی خواهد بود. به همین منظور در فلزات اساسی ۲۰درصد، بانک ‌ها ۱۴درصد، چند رشته ‌ای صنعتی ۱۲ درصد، شیمیایی ۱۱ درصد، دارویی ۱۱درصد و کانی‌های فلزی ۸ درصد سرمایه‌گذاری‌های شرکت را به خود اختصاص داده‌اند که در مجموع حدود ۱۷۰۰میلیارد تومان است.

خالص ارزش دارایی ها تا اکنون " ۷۸۰" تومان

مدیر عامل شرکت در خصوص خالص ارزش دارایی های شرکتگفت: نرخ بازده دارایی ‌های شرکت در سال ۹۹ معادل ۷۵درصد بوده است و خالص ارزش دارایی‌ های شرکت از ۲۵۶ میلیارد تومان در سال ۹۷ به ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حال حاضر افزایش یافته است و Nav شرکت تا به امروز حدود ۷۸۰ تومان برآورد شده است.

میرعباسی با اشاره به روند نحوه مدیریت پرتفوی سرمایه گذاری بورسی شرکت گفت: مدیریت سرمایه گذاری در بازار سرمایه و استفاده از فرصت های خرید و فروش سهام از طریق گردش پورتفوی انجام خواهد شد.

به گفته وی بهینه سازی سبد دارایی های مالی، تنوع بخشی و کاهش ریسک، رشد سودآوری و خالص ارزش دارایی ها ازبرنامه های مدیریت پرتفوی این شرکت خواهد بود.

استراتژی عرضه مدار

میرعباسی درباره استراتژی میزان عرضه شرکت به خبرنگار بورس24 گفت: طبق توافقات، ۱۵ درصد سهم در ابتدا عرضه می‌ شود که ۱۲ درصد سهم عموم مردم و ۳ درصد مخصوص صندوق‌ ها در نظرگرفته شده است. در ادامه نیز ۱۰ درصد سهم شرکت با توجه به کشش بازار در آینده عرضه خواهد شد.

وی درباره افزایش سرمایه شرکت گفت: افزایش سرمایه بیش از ۲۰۰ درصدی در دستور کار شرکت قرار دارد اما محدودیت ‌هایی برای شرکت‌ هایی که متعلق به بانک ‌ها هستند وجود دارد که در حال رایزنی با مجموعه بانک و وزارت اقتصاد هستیم، تا همکاری لازم صورت بگیرد.

وی افزود: بازار سرمایه می داند چه سهمی در چه زمانی ارزنده است و در چه زمانی ارزنده نیست. شرکت مدار سود نقدی ۳۵۰ تومانی به ازای هر سهم را پیش بینی می ‌کند.

او ادامه داد: در سه ماه آینده مجمع شرکت برگزار خواهد شد، که تقسیم سود ۲۰۰ الی ۲۵۰ تومانی را برای سهامدار شناسایی می ‌کند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24