Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مجمع سیمان دشتستان که قرار بود پس از دو بار لغو و تشکیل نشدن در ماه های گذشته امروز و بنا به درخواست ایمیدرو از بازرس قانونی و جهت انتخاب هیئت مدیره در محل موسسه حسابرسی شراکت برگزار شود، به دلیل اختلاف نظر سهامداران عمده مجددا برگزار نشد.

سرنوشت نامشخص یکی از شرکت های سبد سهام عدالت/ مجمع سیمان دشتستان برای سومین بار به تنفس خورد

بورس24 : مجمع سیمان دشتستان که قرار بود پس از دو بار لغو و تشکیل نشدن در ماه های گذشته امروز و بنا به درخواست ایمیدرو از بازرس قانونی و جهت انتخاب هیئت مدیره در محل موسسه حسابرسی شراکت برگزار شود، به دلیل اختلاف نظر سهامداران عمده مجددا برگزار نشد.

صبح امروز ابتدا به دلیل عدم به حد نصاب رسیدن سهامداران حاضر در ابتدای جلسه مجمع در آستانه لغو قرار گرفت و پس ازآن با حضور نماینده سیمان داراب، مجمع به حد نصاب رسید. اما با توجه به ارسال معرفی نامه نماینده ایمیدرو از طریق فکس (بنا به اظهارات خود نماینده) و مخالفت رییس مجمع و اعضای هیئت مدیره با حضور او در جلسه بدون داشتن معرفی نامه اصلی، مجبور به ترک جلسه شد و در ادامه نماینده سیمان داراب هم به دلیل قرار گرفتن در سمت حداقلی رای جهت انتخاب اعضای هیئت مدیره جلسه را ترک کرد.

علی رغم اصرار هیئت مدیره فعلی به ادامه جلسه، به دلیل تحویل گرفتن معرفی نامه نماینده سیمان داراب و به حد نصاب رسیدن مجمع صرفا با برگه معرفی و عدم نیاز به حضور او، با مخالفت نماینده سازمان موجه شدند. نماینده سازمان بورس به صورت آنلاین پیگیر جلسه بود و شرط امضای صورتجلسه توسط نماینده سیمان داراب را شرط حد نصاب مجمع دانست و باز هم مجمع این شرکت برگزار نشد تا بعد از تعطیلات نوروز دوباره درخواست برگزاری مجمع توسط شرکت ابلاغ شود.

تعداد زیادی از سهامداران سیمان دشتستان، مردم عادی هستند که در قالب شرکت های سرمایه گذاری استانی به صورت غیرمستقیم از عواید این شرکت بهره مند می شوند. این شرکت ماه هاست که به دلیل اختلاف سهامداران و برگزاری مجامع مختلف و بی نتیجه، بلاتکلیف مانده است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24