Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

بورس ٢۴ : به دستور میلاد شمس مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه نخستین جلسه هم اندیشی مدیران هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه ١٩ اسفندماه ۹۹ در دفتر مرکزی هلدینگ به صورت برخط برگزار شد. این جلسه با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران عامل دفاتر تهران به صورت حضوری و مدیران عامل شرکت‌های حاضر در سرچشمه، کرمان و تبریز به صورت برخط با موضوع پایش وضعیت شرکت‌های زیرمجموعه،میزان سوددهی در سال ۹۹ ، چشم‌انداز سال ۱۴۰۰ و بررسی مشکلات و موانع موجود برگزار شد.

نخستین جلسه هم‌اندیشی مدیران هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه برگزار شد / بررسی و حل مشکلات موجود با خردجمعی

بورس24 : به دستور میلاد شمس مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه نخستین جلسه هم اندیشی مدیران هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه 19 اسفندماه ۹۹ در دفتر مرکزی هلدینگ به صورت برخط برگزار شد.

این جلسه با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران عامل دفاتر تهران به صورت حضوری و مدیران عامل شرکت‌های حاضر در سرچشمه، کرمان و تبریز به صورت برخط با موضوع پایش وضعیت شرکت‌های زیرمجموعه،میزان سوددهی در سال ۹۹ ، چشم‌انداز سال ۱۴۰۰ و بررسی مشکلات و موانع موجود برگزار شد.

در نخستین جلسه هم‌اندیشی مدیران هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه مدیران عامل شرکت‌های زیرمجموعه با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت هر شرکت عوامل موثر در عملکرد شرکت‌ها را مورد بررسی قرار دادند.

میلاد شمس مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه ضمن اشاره به اهمیت شفاف سازی با ارائه گزارش های دقیق و جامع تایید کرد: شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه در بسیاری از فعالیت‌ها ، عملکرد خوبی دارد اما از آنجایی که این فعالیت‌ها به اطلاع جامعه نمی رسد، میزان رشد سهام این شرکت با حجم عظیم فعالیت ها و عملکرد آن تناسب ندارد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه اظهار داشت: ما در قبال سهامداران شرکت تعهد داریم، در راستای رشد سهام این شرکت عمل کنیم ؛ تعهد ما زمانی می تواند تحقق یابد که به واسطه پایش دائمی و دقیق عملکرد شرکت ها به فعالیت ها نواقص موانع و راهکارهای موجود جهت بهبود وضعیت اشراف کامل داشته باشیم،ظرفیت‌های بالایی در مجموعه سرمایه گذاری مس سرچشمه وجود دارد که می‌تواند بیش از گذشته بالفعل شود و ما به جایی برسیم که علاوه بر فعالیت در حوزه مس به فکر رقابت در عرصه های دیگر نیز باشیم و دامنه فعالیت ها را گسترش دهیم.

شمس با تاکید بر اهمیت جلسات هم‌اندیشی مدیران مجموعه قبلی برگزاری منظم و هدفمند این جلسات را ضروری دانست و از مدیران عامل خواست که با گزارش های جامع و دقیق از وضعیت شرکت خود در جلسات حاضر شوند تا بتوانیم با رصد دائمی فعالیت‌ها، نقشه راه مناسبی برای سودآوری بیشتر در سال ۱۴۰۰ و سال های آتی بر ارزش سهام هلدینگ بزرگ سرمایه گذاری مس سرچشمه بیافزاییم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24