Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

رئیس سازمان برنامه و بودجه، با تاکید بر اینکه بخشی از کسری بودجه بخاطر سریع نبودن تبدیل منابع ارزی به ریالی است، گفت: بانک مرکزی در تبدیل ارز به ریال دچار تاخیر است و به همین دلیل در حال حاضر، این بانک بزرگ ترین بدهکار دولت است...

نوبخت: بانک مرکزی بزرگ ترین بدهکار دولت است

بورس24رئیس سازمان برنامه و بودجه با تاکید بر اینکه بخشی از کسری بودجه بخاطر سریع نبودن تبدیل منابع ارزی به ریالی است، گفت: بانک مرکزی در تبدیل ارز به ریال دچار تاخیر است و به همین دلیل در حال حاضر، این بانک بزرگترین بدهکار دولت است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی، روابط عمومی و امور بین ‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، عصر امروز جلسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در محل سازمان برنامه و بودجه کشور و با حضور دکتر نوبخت برگزار شد. ارائه سند ملی آمایش سرزمین و گزارشی از بودجه ۱۴٠٠ دو دستور کار این جلسه بود.

محمدب اقر نوبخت معاون رئیس جمهور در ابتدای این نشست ضمن خیرمقدم به نمایندگان مجلس تاکید کرد: تا آخرین روز کاری دولت، مجدانه با مجلس و همه ارکان ونهادهای کشور برای بسط همکاری‌ها وکاهش مشکلات کشور ومردم همکاری خواهیم کرد. نشست صمیمی امروز نماد و نشان همین همکاری‌ها است.

محمدباقر نوبخت در پاسخ به سوالات نمایندگان با بیان اینکه کلیه طرح های عمرانی که قابلیت اتمام تاپایان عمر دولت دوازدهم را دارند احصا شده و منابع مالی آن تامین شده است .

وی همچنین خطاب به نمایندگان اظهار داشت که کلیه طرح های عمرانی باید مجوز کمیسیون ماده ۲۳ را داشته باشند.

وی با اشاره به سفر های استانی خود از بازدید از پروزه های عمرانی در سراسر کشور یاد کرد و افزود: علاوه بر تامین منابع مالی از حسن اجرای آنها نیز اطمینان حاصل می‌کنیم.

معاون رئیس جمهور در واکنش به تقاضای نمایندگان برای صدور دستورالعمل و ابلاغی‌های بودجه نیز اظهار داشت: ضوابط اجرایی قانون بودجه ۱۴۰۰، افزایش حقوق کارکنان، آیین نامه اوراق و آیین نامه اجرایی تبصره ۵ در سازمان برنامه تدوین و فردا در جلسه هیات دولت به تصویب خواهد رسید.

نوبخت همچنین درخصوص ۸۹ هزارمیلیارد بودجه متناسب سازی حقوق بازنشستگان تصریح کرد: احکام باز نشستگان باید بر اساس این مبلغ مصوب صادر شود. برای این منظور جلساتی با آقایان شریعتمداری و سالاری داشتیم و اقدامات اجرایی در این خصوص انجام خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه افزایش حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری بر اساس بند ۲ و۳ تبصره ۱۲ انجام میشود ادامه داد : این در حالی است که رشد حقوق در سازمان تامین اجتماعی نیازمند تشکیل جلسه شورای عالی در وزارت کار ورفاه اجتماعی است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24