به گزارش کدال نگر بورس ٢۴، شرکت پتروشیمی آریا ساسول در تاریخ ٢٨ اردیبهشت ماه سال جاری مجمع عمومی عادی سالیانه خود را برگزار خواهد کرد. هم چنین تقسیم سود نقدی میان سهامداران از طریق سامانه سجام از روز ٨ خرداد ماه آغاز می گردد. این شرکت اولین شرکت پتروشیمی است که به مجمع می رود.
منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24





.jpg)










نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.