Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

وکیل اسدالله اسدی دیپلمات ایرانی در بلژیک از پس گرفتن درخواست تجدید نظر اسدی و محکوم شدن او به ۲۰ سال حبس پس از اتهامات مطرح شده علیه او در دادگاهی در بلژیک خبر داد.

دیپلمات ایرانی در بلژیک به ۲۰ سال حبس محکوم شد

بورس24 : وکیل اسدالله اسدی دیپلمات ایرانی در بلژیک از پس گرفتن درخواست تجدید نظر اسدی و محکوم شدن او به ۲۰ سال حبس پس از اتهامات مطرح شده علیه او در دادگاهی در بلژیک خبر داد.

به نقل از خبرگزاری رویترز، وکلا روز چهارشنبه اعلام کردند که اسدالله اسدی دیپلمات ایرانی که در پی اتهام مطرح شده علیه وی مبنی بر برنامه ریزی برای یک بمب گذاری در فرانسه به ۲۰ سال زندان محکوم شده بود، درخواست تجدید نظر در حکمش را پس گرفت و با این حساب حکم او قطعی شده و حکم زندان درباره‌اش اجرا خواهد شد.

اسدالله اسدی با ادعای «توطئه برای بمب گذاری در تجمع هواداران گروهک منافقین در فرانسه در ژوئن ۲۰۱۸ در نزدیکی پاریس» در ماه فوریه به تلاش برای انجام دادن اقدامی تروریستی محکوم شد.

دمیتری دو بِکو، وکیل اسدی در جمع خبرنگاران گفت که تصمیم گرفته شکایت نکند.

او ادامه داد: برای من کار در این جا تمام می شود. موکل من دستگاه قضایی بلژیک را برای قضاوت درباره خود دارای صلاحیت نمی داند.

این وکیل بلژیکی اظهار کرد که اسدی به عنوان مشاور سوم در سفارت ایران در وین، مصونیت دیپلماتیک دارد. اسدی در جلسات دادگاه یا جلسه اعلام محکومیتش شرکت نکرد که به صورت محرمانه و تحت تدابیر امنیتی بالا برگزار شدند.

اسدی پیش از انتقال داده شدن به بلژیک برای محاکمه، در آلمان بازداشت شده بود. جورج هنری بِتیِر دادستان این پرونده گفت که دولت بلژیک تضمین کرده است هیچ تبادلی برای اسدی با زندانیان غربی در ایران انجام نخواهد شد.

منبع: ایسنا

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24