Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

اسامی متعاقبا اعلام می شود مدیر عامل شرکت بورس تهران، روش جدید کشف قیمت اینگونه است که از این به بعد عرضه های اولیه با تضمین همراه خواهد بود، یعنی سهامدار عمده، عرضه کننده اوراق تبعی منتشر می‌کند و بر اساس آن در این عرضه، هر شخصی تا یک سال با این مجموعه بماند و سهامداری کند کف ۲۵ درصد سودآوری آن تضمین شده است...

صحرایی: ٩ شرکت در صف عرضه اولیه هستند

بورس24 : علی صحرایی مدیرعامل شرکت بورس تهران در حاشیه جلسه عرضه اولیه سهام شرکت صنعت غذایی کورش گفت: امروز ۸ درصد سهام شرکت صنایع غذایی کورش برای کشف قیمت در تابلو عرضه شد و ۲میلیون ۳۰۰ هزار نفر از هموطنان متقاضی این سهم در سقف دامنه مجاز تعیین شده بودند و هر سهم ۲۹۹۵تومان کشف قیمت شد.

وی گفت: روش جدید کشف قیمت اینگونه است که از این به بعد عرضه های اولیه با تضمین همراه خواهد بود، یعنی سهامدار عمده، عرضه کننده اوراق تبعی منتشر می‌کند و بر اساس آن در این عرضه، هر شخصی تا یک سال با این مجموعه بماند و سهامداری کند کف ۲۵ درصد سودآوری آن تضمین شده است. این روش از شنبه روی چند نماد متعدد انجام شده است. سرمایه‌گذار اطمینان پیدا می‌کند که با خرید اوراق تبعی سرمایه‌گذاری تضمین شده دارد و اگر سود نقدی، افزایش سرمایه و افزایشی قیمتی هم شامل شرکت شود، سهامدار از آن برخوردار خواهد شد.

صحرایی گفت: ما با توجه به شرایط بازار عرضه اولیه خواهیم داشت. ۹ شرکت در شرایط عرضه هستند، ولی حداقل ۲۰ شرکت در برنامه عرضه هستند که این شرکت ها در ابعاد بزرگ و کوچک هستند.

وی در پاسخ به اینکه این ۹ شرکت در صف عرضه چه شرکت‌هایی هستند؟ گفت: هر زمان لازم باشد، اسامی آن ها را اعلام می‌کنیم. من می‌دانم چه شرکت هایی در صف هستند اما اطلاع رسانی رسمی انجام می‌شود.

صحرایی درخصوص افت بورس گفت: دلایل ریزش بازار حتی پس از تعییر دامنه به متقارن، بنیادی و کاهش قیمت نفت بوده و ریز ساختار ها خیلی تاثیر اساسی در ریزش‌ها ندارند‌. ممکن است زمان‌های تغییر روندها را جابجا کنند ولی عوامل بنیادی و اعتماد مردم به بازار مهم است.

مدیرعامل شرکت بورس تهران گفت: بسته حمایتی دولت به تدریج در حال اجرا است. صندوق توسعه ملی ۱۰۳۰میلیارد تومان به صندوق تثبیت بازار ترزیق کرد و اوراق تبعی حمایتی توسط شرکت‌ها و سهامداران عمده منتشر شده و حدود ۲۴ هزار میلیارد تومان از سوی نهادهای بزرگ قرار است وارد بازار شود که کارهای اجرایی آن در حال انجام است. ۷ هزار میلیارد تومان از این عدد در بورس تهران شکل اجرایی به خود گرفته است. همه سیاست‌های حمایتی برای سهامداران خرد خو اهد بود‌.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24