مدیر ارتباطات گروه سام، در واکنش به انتشار خبری مبنی بر «توقف خدمات پس از فروش محصولات سامسونگ توسط شرکت سام سرویس» گفت...

بورس24 : مدیر ارتباطات گروه سام در واکنش به انتشار خبری مبنی بر «توقف خدمات پس از فروش محصولات سامسونگ توسط شرکت سام سرویس» گفت: گارانتی سام سرویس برای محصولات سامسونگ حذف نشده است؛ بلکه ملاک محاسبه گارانتی سام سرویس برای کالاهای سامسونگ از تاریخ تولید، 18 ماه است نه تاریخ فروش تا سودجویان برای جلوگیری از ضرر حداکثری خود هر چه سریع تر مجبور به عرضه این کالاها به بازار شوند.
احسان فدایی در گفت و گو با «تصلا» افزود: مدیران گروه سام با هماهنگی دستگاه های مسئول، با هدف تحت فشار قرار دادن و مجبور کردن احتکارکنندگان برای عرضه هر چه سریع تر این محصولات و تنظیم شرایط بازار، مبادرت به اعلام ابلاغیه ای کردند که در آن اعلام شده ملاک محاسبه گارانتی سام سرویس برای کالاهای سامسونگ از تاریخ تولید، ۱۸ ماه است نه تاریخ فروش تا سودجویان برای جلوگیری از ضرر حداکثری خود هر چه سریعتر مجبور به عرضه این کالاها به بازار شوند.
فدایی افزود: امیدواریم اجرای این طرح باعث کاهش و منطقی شدن قیمت ها و افزایش قدرت خرید مصرف کنندگان محصولات این شرکت شود؛ چرا که حفظ اعتماد و جایگاه برند نزد عرضه کنندگان قانون مدار و خریداران واقعی بزرگترین سرمایه و خط قرمز گروه سام است.
تمدید آخرین مهلت نصب رایگان محصولات سامسونگ
نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.