Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

دبیر ستاد امر به معروف گفت در شرایط فعلی جامعه حجاب شاید اولویت نباشد، اما فوریت است و از طرف مسئولان باید به طور جدی به آن توجه شود.

دبیر ستاد امر به معروف: ۶۰ درصد اساتید زن مجرد هستند/ طرز تفکر این افراد بر دانشجویان پسر و دختر تاثیر گذار است

بورس24 : دبیر ستاد امر به معروف گفت: حجاب از نماد‌های قدیمی ایران و ایرانی بوده است و تقابل جدی فرهنگ غربی با فرهنگ عفاف و حجاب قابل چشم پوشی و فراموشی نیست.

جلسه هم اندیشی عفاف و حجاب امروز سه‌شنبه بیست و دوم تیر ماه سال جاری در ستاد امر به معروف و نهی منکر با حضور مسئولان این ستاد و فعالان عفاف و حجاب برگزار شد.

محمد صالح هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور اظهار کرد: متولیان امر در حوزه عفاف و حجاب و موضع گزری‌های گاه و بیگاه آن‌ها شرایط را به اینجا رسانده است.

هاشمی گلپایگانی گفت: در شرایط فعلی جامعه حجاب شاید اولویت نباشد، اما فوریت است و از طرف مسئولان باید به طور جدی به آن توجه شود.

وی افزود: دو تمدن اسلامی_ ایرانی و غربی تقابل جدی با یکدیگر دارند و سال به سال در نماد فرهنگی اسلامی _ ایرانی نسبت به نظام لیبرال غربی پیشرفت چندانی نداشته‌ایم.

این مقام مسئول اضافه کرد: در حوزه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی هجمه سنگینی به ما وارد شده و غرب زده‌ها و تفکرات غربی ضربات زیادی به ساست‌های اجرایی ما زده است.

وی خاطرنشان کرد: حجاب از نماد‌های قدیمی ایران و ایرانی بوده است و تقابل جدی فرهنگ غربی با فرهنگ عفاف و حجاب قابل چشم پوشی و فراموشی نیست.

هاشمی گلپایگانی گفت: وقتی آمار حجاب و رعایت عفاف کاهش پیدا کند آمار ازدواج و تمایل به فرزند آوری با کاهش شدید روبرو می‌شود و به جای آن نگهداری از حیواناتی، چون سگ جایگزین می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: فوریت شورای شهر تهران در تصویب ورود سگ‌ها به پارک‌ها نشان از نادیده گرفتن و کمرنگ شدن واقعیت‌های جامعه توسط افرادی با تفکراتی این چنینی است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: ۶۰ درصد از اساتید زن که در دانشگاه تدریس می‌کنند مجرد هستند و تمایلی به ازدواج و تشکیل خانواده ندارند و بالتبع طرز تفکر این افراد بر دانشجویان پسر و دختر تاثیر گذار خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24