Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

در هر کجا با سفرها در جاده‌ ها مواجه شویم، برخورد قانونی می کنیم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: ناجا تمامی مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را همچون روال گذشته برای ریشه کنی ویروس کرونا اجرایی خواهد کرد و محدودیت های سفر همچنان پابرجاست...

ناجا: در ایام پیش رو هرگز سفر غیر ضروری نروید

بورس24 : نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: ناجا تمامی مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را همچون روال گذشته برای ریشه کنی ویروس کرونا اجرایی خواهد کرد و محدودیت های سفر همچنان پابرجاست.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ ای اعلام کرد: با ورود به موج پنجم کرونا و وضعیت قرمز و نارنجی بسیاری از شهرها و همچنین بنا بر تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا از مردم عزیز و فهیم ایران اسلامی تقاضا داریم که در ایام پیش رو از هرگونه سفر غیر ضروری پرهیز کنند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: به تمامی هموطنان عزیز اعلام می‌کنیم که نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تمامی مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را برای ریشه کن شدن این ویروس منحوس اجرا خواهد کرد

از این رو علاوه بر جرایمی که در دستورالعمل وجود دارد، (جریمه یک میلیون تومانی برای ورود به شهرهای قرمز و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای ورود به شهرهای نارنجی و زرد) در هر کجا که با سفرها در جاده‌ها مواجه شویم اعمال قانون خواهند شد.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن قدردانی از همراهی و همکاری مردم فهیم در اجرای طرح‌ های محدودیت‌ های تردد (بین شهری و داخل شهری) تقاضا دارد که در این ایام نیز به مقررات ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا بیش از گذشته توجه و از هر گونه سفر غیر ضروری پرهیز کنند تا در آینده‌ای نه چندان دور شاهد شکست زنجیره انتقال و شیوع ویروس منحوس کرونا باشیم.

انشاالله با اعلام برخی تذکرات و برای کمک کردن به کاهش فشار سنگینی که این روزها مدافعان سلامت متحمل می‌ شوند، هیچ گونه سفری انجام نخواهد شد.

منبع: مهر

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24