Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

موانع مرتفع شده نمکی درباره وضعیت تامین واکسن کرونا اعم واکسن داخلی و خارجی، گفت: ما محموله های جدید خوبی را در راه داریم. نگرانی از بابت تامین واکسن نداریم و به همین دلیل...

وزیر بهداشت: واکسن کرونا در حال حاضر به خوبی وارد می شود

بورس24 : سعید نمکی در آیین تزریق واکسن کرونا به خبرنگاران، گفت: امروز گروه های دیگری را به مجموعه گروه های سنی هدف که قبلا تعیین کرده بودیم و در مراکز مختلف مشغولند، اضافه کردیم. یکی از این گروه ها اصحاب رسانه و خبرنگاران که در این مدت واقعا شرمنده محبت این عزیزان هستیم که از آغازین روز درگیری ما با کرونا در کنار ما بودند. چه در حوزه اطلاع رسانی به مردم و چه برای انتقال اخبار بسیار کمک کردند. واکسیناسیون این عزیزان را از امروز آغاز کردیم و ان‌شاالله در طول هفته آینده تمام خواهیم کرد.

وی افزود: زندانیان، همکاران مشغول در حمل و نقل عمومی، ریلی، جاده ای، هوایی و دریایی را شروع کردیم. همچنین واکسیناسیون بیماران دیابتی را شروع کردیم. همچنین واکسیناسیون بیماران خاص را که قبلا شروع کرده بودیم، آنهایی که از این گروه مانده اند را به پایان می رسانیم.

وی افزود،: برای قضات محترم و کارکنان دادسراها و دادگاه ها که مراجعین زیادی را دارند و مشاغل پر خطر دیگری که در هفته آینده اعلام خواهند شد. همچنین واکسیناسیون اصحاب سینما و عزیزانی را که در هنر سینما برای خلق آثار سینمایی کار میکنند، ان‌شاءالله از هفته آینده شروع می کنیم‌ تا با خیال راحت‌تر بتوانند آثار فاخر را برای سینما و کشور خلق کنند. همچنین گروه های سنی پایین تر را هر دو سه روز یکبار اعلام می کنیم. ما امیدواریم که واکسیناسیون را در آخرین روزهای دولت، به بالاتر از آنچه که تعهد کرده بودیم، برسانیم. باتوجه به اینکه الان واکسن را به خوبی داریم وارد می کنیم. موانعی که برخی با ما قرارداد بسته بودند و بدعهدی کرده بودند، مرتفع شده و ان‌شاالله واکسن را به خوبی وارد می کنیم. واکسن داخلی هم به سطحی از تیراژ رسیده که ما دلگرمی بیشتری برای حمایت دریافت واکسن داخلی هم داریم.

نمکی درباره وضعیت تامین واکسن کرونا اعم واکسن داخلی و خارجی، ادامه داد: ما محموله های جدید خوبی را در راه داریم. نگرانی از بابت تامین واکسن نداریم و به همین دلیل داریم گروه های هدف را افزایش می دهیم و در هفته آینده شاهد گسترش تعداد گروه های هدف در مشاغل مختلف و در موارد ریسک پذیر خواهیم بود.

منبع: ایسنا 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24