Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

رئیس جمهور گفت: حمایت‌ های حقوقی و قضایی از اصحاب رسانه یکی از ضروریاتی است، که نباید در لفظ و سخن باقی بماند. لذا از وزیر دادگستری و دیگر مسئولین مربوطه می‌ خواهم اگر شکایتی از جانب شخصیت حقوقی دولت علیه خبرنگاری مطرح است، چنانچه شکایت شخصی و احتمال تضییع حقوق بیت‌ المال در آن مطرح نباشد، همه این شکایات بخشیده شود...

رئیسی: به مناسبت روز خبرنگار، از شکایات ریاست جمهوری و دولت از خبرنگاران گذشت می‌ کنیم

بورس24 : رئیس جمهور گفت: در فصل جابجایی دولت، مراقب باشید تصمیمات ضروری بالاخص در حوزه معیشت مردم و نظارت بر بازار، دچار وقفه نشود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت یاد شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار خاطرنشان کرد: خبرنگاران پل ارتباطی دولت و مردم هستند که دغدغه‌های مردم را به مسئولین و دیدگاه مسئولان را به مردم منتقل می‌کنند و صمیمانه از تلاش همه اصحاب رسانه که صادقانه اخبار را به مردم می‌رسانند، تشکر می‌کنم.

رئیس جمهور ادامه داد: حمایت‌های حقوقی و قضایی از اصحاب رسانه یکی از ضروریاتی است که نباید در لفظ و سخن باقی بماند. لذا از وزیر دادگستری و دیگر مسئولین مربوطه می‌خواهم اگر شکایتی از جانب شخصیت حقوقی دولت علیه خبرنگاری مطرح است، چنانچه شکایت شخصی و احتمال تضییع حقوق بیت‌المال در آن مطرح نباشد، همه این شکایات بخشیده شود.

رئیسی همچنین در واکنش به اظهارات رییس سازمان برنامه و بودجه، به موضوع بودجه‌ریزی عملیاتی اشاره کرد و گفت: بودجه‌ریزی عملیاتی یکی از آرزوهای سالیان دور کشور است. قاعده صحیح بودجه‌ریزی نیز این است که بودجه نه بر اساس چانه‌زنی و بر اساس افزایش‌های از قبل تعیین شده بلکه مطابق با فعالیت‌های عملیاتی و میزان تحقق اهداف و پروژه‌ها تخصیص یابد.

وی تاکید کرد: نکته مهم در بودجه‌ریزی عملیاتی قابلیت رصد و نظارت هزینه‌کرد بودجه است و امیدواریم با اقداماتی که در دولت گذشته در این زمینه آغاز شده بتوانیم این هدف را محقق کنیم که بسیار در شفاف شدن بودجه، صرفه‌جویی و کاهش هزینه تمام شده پروژه‌ها موثر خواهد بود.

رئیس جمهور در ابتدای سخنان خود ضمن تشکر از زحمات اعضای دولت به ویژه آقایان جهانگیری و واعظی، برای آقایان مخبر و اسماعیلی در مسولیتهای جدیدشان در دولت آرزوی موفقیت کرد.

منبع: انتخاب

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24