Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

اجلاس سراسری تجلیل از مدیران ارزش آفرین در تحول‌ و توسعه کسب و‌ کار ایران در محل سالن همایش های رایزن باحضور تابش معاون وزیر صمت و مدیرعامل حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان ، عمرانی معاون قضایی دادستان کشور و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار ‌و از معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به عنوان مدیر ارزش آفرین در تحول‌و‌توسعه کسب و‌کار ایران تقدیر شد .

تقدیر از معروفخانی به عنوان مدیر ارزش آفرین در تحول‌و‌توسعه کسب و‌کار ایران

بورس24 : اجلاس سراسری تجلیل از مدیران ارزش آفرین در تحول‌ و توسعه کسب و‌ کار ایران در محل سالن همایش های رایزن باحضور تابش معاون وزیر صمت و مدیرعامل حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان ، عمرانی معاون قضایی دادستان کشور و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار ‌و از معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به عنوان مدیر ارزش آفرین در تحول‌و‌توسعه کسب و‌کار ایران تقدیر شد .

معروفخانی در حاشیه این مراسم گفت : در فولاد هرمزگان به مقوله ارزش آفرینی در تمام‌حوزه ها توجه ویژه می شود . وی با اشاره به اهمیت ارزش آفرینی در حوزه کسب و‌کار گفت : در حوزه منابع انسانی تلاش شده است با تکریم و توجه به نیازهای مختلف کارکنان اعم از نیازهای علمی و‌آموزشی و توسعه فردی در جهت افزایش بهره‌وری و ایجاد ارزش پرداخته شود .

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به موضوع کیفیت و‌نقش آن در تحول‌ در کسب‌وکار خاطرنشان کرد : ما در فولاد هرمزگان با کیفیت ترین محصول را تولید می‌کنیم و تختال تولید شده در فولاد هرمزگان در کشور و‌حتی خاورمیانه بی نظیر است .

معروفخانی توجه به تفکر سیستمی را از ارکان مهم ارزش آفرینی برشمرد و تاکید کرد : باید تلاش کنیم تفکر سیستمی در شرکت پیاده سازی و تقویت شود .

منبع: روابط عمومی فولاد هرمزگان

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24