Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

بر اساس داده های کوین‌ گکو (CoinGecko)، با بازگشت بیت کوین و اتریوم، سرمایه کل بازار ارزهای دیجیتال امروز برای اولین بار از ۱۹ مه (۲۹ اردیبهشت) به بالای ۲ تریلیون دلار رسید...

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال بار دیگر از سطح ۲ تریلیون دلاری عبور کرد

بورس24 : سکه بومی کارادنو، «ADA»، طی۲۴ساعت گذشته۲۰.۵درصد افزایش قیمت داشته است و۳۷درصد در هفته گذشته افزایش یافته است.

بر اساس داده های کوین‌ گکو (CoinGecko)، با بازگشت بیت کوین و اتریوم، سرمایه کل بازار ارزهای دیجیتال امروز برای اولین بار از ۱۹ مه (۲۹ اردیبهشت) به بالای ۲ تریلیون دلار رسید.

به گزارش آسان بیت کوین و به نقل از دی کریپت، بیت کوین در هفته گذشته بیش از۲۰درصد افزایش یافته است و در حال حاضر در حدود۴۶,۵۰۰دلار دستخوش تغییر شده است. این ارز دیجیتال همچنان رهبر بی چون و چرای بازار است و۴۳.۷درصد از کل ارزش بازار را در اختیار دارد.

اما تنها بیت کوین نیست که باعث رونق دوباره بازار شده است. اتریوم ، که هفته گذشته از طریق هارد فورک لندن برنامه ریزی شده بود، در حال حاضر از بیت کوین بهتر عمل می‌کند و طی هفت روز گذشته۲۸.۴درصد افزایش را ثبت کرده است. در حال حاضر، اتریوم در بالاترین سطح سه ماهه معادل۳,۲۷۰دلار معامله می‌شود. سایر آلت کوین‌های اصلی به رشد بازار کمک کردند، مانند بی‌ان‌بی ( BNB )، ریپل ( XRP )، پولکادات ( Polkadot )، سولانا ( Solana ) و لایت کوین ( Litecoin ) که بیش از۲۰درصد در طول هفته افزایش یافتند.

کاردانو ( ADA )، پنجمین ارز دیجیتال بزرگ در بازار، یکی دیگر از عوامل مهم در افزایش کلی است. این پروژه توسط چارلز هوسکینسون (Charles Hoskinson)، یکی از بنیان‌گذاران اصلی اتریوم، رهبری می‌شود و در حال حاضر منتظر ورود قابلیت‌های قراردادهای هوشمند مورد انتظار خود است.

قراردادهای هوشمند اساساً فقط خطوطی از کد رایانه‌ای هستند که به ارزهای دیجیتال داخلی بلاک‌چین اجازه می‌دهند، قابل برنامه ریزی، شوند. این همان چیزی است که باعث رشد بازار چند میلیارد دلاری دی‌فای (DeFi) در اتریوم شده است که مستلزم اعطای وام، استقراض و تجارت دارایی‌های ارز دیجیتال بدون واسطه‌ای مانند بانک‌ها است.

سکه بومی کارادنو، «ADA»، طی۲۴ساعت گذشته۲۰.۵درصد افزایش قیمت داشته است و۳۷درصد در هفته گذشته افزایش یافته است. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24