Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با اشاره به اعلام تعطیلی سراسری در کشور توسط ستاد ملی کرونا، در نامه‌ای به روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی بر تداوم خدمت‌رسانی تمامی واحدهای بهداشتی و درمانی و مراکز واکسیناسیون در روزهای تعطیل تاکید کرد.

نمکی: مراکز واکسیناسیون در روزهای تعطیل به فعالیت خود ادامه‌ دهند

بورس24 : وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با اشاره به اعلام تعطیلی سراسری در کشور توسط ستاد ملی کرونا، در نامه‌ای به روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی بر تداوم خدمت‌رسانی تمامی واحدهای بهداشتی و درمانی و مراکز واکسیناسیون در روزهای تعطیل تاکید کرد.

سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با توجه به اعلام تعطیلی سراسری در کشور توسط ستاد ملی کرونا، در نامه‌ای به روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و برخی سازمان‌های تابعه وزارت بهداشت، بر تداوم خدمت‌رسانی تمامی واحدهای بهداشتی و درمانی و مراکز واکسیناسیون در روزهای تعطیل همانند روزهای عادی تاکید کرد.

نمکی در این نامه آورده است؛

رییس/ سرپرست محترم دانشگاه/ دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی...

مدیرعامل محترم سازمان انتقال خون ایران

رییس محترم انستیتو پاستور ایران

رییس محترم سازمان غذا و دارو

رییس محترم هیئت امنا صرفه‌‌جویی ارزی در معالجه بیماران

رییس محترم مرکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی

با توجه به اعلام تعطیلی سراسری در کشور از جمله ادارات و سازمان‌های دولتی از روز دوشنبه مورخ 25 /05 /1400 الی روز شنبه مورخ 30 /05 /1400 توسط ستاد ملی کرونا و به منظور تسهیل ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و واکسیناسیون گروه‌های هدف، توجه جنابعالی را به موارد مشروحه ذیل جلب می‌کنم:

1- تمام واحدهای بهداشتی و درمانی (اعم از بیمارستان‌ ها، مراکز اورژانس‌ پیش بیمارستانی، پلی ‌کلینیک ها و ...) و نیز کلیه مراکز منتخب و تجمیعی واکسیناسیون کرونا در روزهای فوق الذکر همانند روزهای عادی و در شیفت‌های تعیین شده به فعالیت خود ادامه‌ دهند.

2-سایر مراکز جامع سلامت بنا به تشخیص رییس محترم دانشگاه و به منظور جلوگیری از ایجاد خلل در ارائه خدمات در صورت نیاز به فعالیت خود ادامه دهند.

3-آن دسته از پرسنل ستادی آن دانشگاه/ دانشکده/ سازمان/ انستیتو/ هیات امناء صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران/ مرکز،‌ اعم از نیروهای فنی و پشتیبانی که در مدیریت بیماری کرونا و به ویژه در امر تدارک و هماهنگی واکسیناسیون کرونا نقش داشته و فعالیت می‌‌کنند، می‌بایست کماکان و به صورت تمام وقت در محل کار خود حاضر باشند.

مسئولیت اجرای این بخشنامه به عهده جنابعالی خواهد بود.

منبع: تسنیم

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24