Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

آنها به حقوق بشر احترام نگذارند، مطرود می شوند به گزارش الجزیره، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در سخنانی درباره تحولات اخیر افغانستان گفت: واقعیت این است، که نیرو‌های افغانستانی قادر به دفاع از کشور خود نیستند و...

وزیر خارجه آمریکا: طالبان از حمایت بین المللی برخوردار نیست

بورس24 : آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در سخنانی از ناتوانی نیرو‌های دولتی افغانستان برای اداره کشور سخن گفت.

به گزارش الجزیره، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در سخنانی درباره تحولات اخیر افغانستان گفت: واقعیت این است که نیرو‌های افغانستانی قادر به دفاع از کشور خود نیستند.

او در ادامه تصریح کرد: ما به افغانستان رفتیم تا با کسانی که به ما در ۱۱ سپتامبر حمله کردند، مقابله کنیم. ما اهداف خود را محقق کردیم و تهدید را کاهش دادیم.

او در ادامه افزود: ما قدرت خودرا در منطقه به منظور مقابله با ظهور هرگونه تهدیدی تروریستی در افغانستان حفظ خواهیم کرد.

بلینکن همچنین مدعی شد: طالبان از حمایتی بین المللی برخوردار نیست و در صورتی که حقوق اساسی مردم افغانستان را رعایت نکند، تحریم‌ها از آن برداشته نخواهد شد.

وزیر خارجه آمریکا همچنین مدعی شد: ما در منطقه باقی خواهیم ماند تا با هر تهدید تروریستی مقابله کنیم. ما قدرتی بیشتر از آنچه که در ۱۱ سپتامبر داشتیم، اکنون داریم. ما سفارت آمریکا را به مکانی ایمن در فرودگاه کابل منتقل می‌کنیم و حضور دیپلماتیک اساسی خود را در آنجا حفظ خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: رئیس جمهور بایدن دستور نظارت و رویارویی با هر تهدید تروریستی در افغانستان را داده و ما قادر به انجام این کار هستیم. ما کارمندان سفارت مان را به فرودگاه بین المللی کابل انتقال می‌دهیم تا در امنیت فعالیت کنند.

وزیر خارجه آمریکا در ادامه اعلام کرد: در صورتی که ما نیرو‌های خود را ازافغانستان خارج نمی‌کردیم، باید به جنگ با طالبان بازمی گشتیم و رئیس جمهور بایدن می‌بایستی تصمیمی سخت را اتخاذ می‌کرد. زمانی که دولت بایدن دولت را در دست گرفت، گفت طالبان در موضع قدرت قرا دارد.

بلینکن همچنین مدعی شد: در صورتی که طالبان در زمانی که در قدرت قرار دارد، به حقوق بشر احترام نگذارد، دولتی مطرود خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24