Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

کشورهای غربی نباید چنین اجازه ای دهند از موج مهاجران افغان به اروپا هراس داریم «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز پنج شنبه درباره آخرین تحولات افغانستان گفت: هنوز شهروندان زیادی در افغانستان که...

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: کنترل افغانستان نباید به دست چین و روسیه بیافتد

بورس24 : به گزارش فارس،«جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز پنج شنبه درباره آخرین تحولات افغانستان گفت: هنوز شهروندان زیادی در افغانستان که با کشورهای اروپایی در این کشور همکاری داشته‌ اند به فرودگاه نرسیده‌ اند.

بر اساس گزارش الجزیره، وی با بیان اینکه ما نگران نحوه عملکرد طالبان در آینده هستیم افزود: ما به گفت‌وگو با طالبان با وجود عدم شناخت سیاسی از آنها ادامه خواهیم داد.

مسئول سیاست خارجی اروپا در ادامه با اشاره به مساله مهم پناهحویان نیز گفت: ما از موج مهاجران افغان به اروپا هراس داریم و در این زمینه پیشنهاداتی ارائه کرده‌ایم.

بورل همچنین گفت: مساله مهم این است که اجازه ندهیم چین و روسیه کنترل افغانستان را در دست بگیرند.

وی تاکید کرد که برای مقابله با پیامدهای آتی در این کشور، اتحادیه اروپا، بریتانیا و آمریکا باید یک جبهه متحد استراتژیک درباره افغانستان تشکیل دهند.

بورل همچنین افزود: چین و روسیه اکنون گامهای دیپلماتیک خود را با طالبان برداشته اند و این توازن قوا را تغییر خواهد داد و باید برای مقابله با آن فکر کنیم.

مسئول سیاست خارجی اروپا با اشاره به رفتار طالبان اضافه کرد، طالبان در حال حاضر چهره خوبی از خود نشان داده‌اند با این حال باید مراقب شهروندان اروپایی در آنجا باشیم.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24