Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

ارائه برنامه های وزیر اقتصاد پیشنهادی به گونه ای بود که در میان وزاریی که در صحن مجلس از برنامه های خود دفاع کردند، وزیر اقتصاد را جلوتر از سایرین بدانیم. احتمالا، خاندوزی یکی از بالاترین رای های اعتماد را بیاورد.

دارابی: خاندوزی برنامه های روشنی ارائه داد، به خصوص در حوزه بازار سرمایه

بورس24 : همایون دارابی کارشناس بازار سرمایه در خصوص صحبت های وزیر پیشنهادی امور اقتصاد و دارایی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به خبرنگار بورس24 گفت : ما شاهد ارائه برنامه های خاندوزی بودیم ، همانطوری که انتظار داشتیم با توجه به شناخت او از مختصات کلی اقتصاد کشور به ویژه تجربه بسیار بالا در مرکز پروژه های مجلس شورای اسلامی و کمیسون اقتصادی، تصویری روشن از برنامه های خود ارائه شد.

وی گفت: به نظر می آید در میان وزاریی که در صحن مجلس از برنامه های خود دفاع کردند، وزیر اقتصاد را جلوتر از سایرین بدانیم. دفاع خوبی بود و برنامه های روشنی را ارائه داد، به ویژه در حوزه بازار سرمایه تاکیدش بر تجدید و افزایش اعتماد مردم به بازار سرمایه و تسهیل در روند مجوز ها، ارتقاء جایگاه بازار سرمایه در تامین مالی بنگاه ها و اقتصاد کشور و مباحث دیگری در حوزه مالیات ها ، بانک ها و بیمه ها بود. مجموعا برنامه بسیار خوبی ارائه شد و من فکر می کنم با توجه به جو کلی که در مجلس حاکم است، خاندوزی یکی از بالاترین رای های اعتماد را بیاورد.

وی در پاسخ به اینکه چه میزان صحبت های وزیر پیشنهادی در صحن مجلس قابل اجرا است؟ گفت: خاندوزی به صورت مداوم و پیوسته درگیر بازار سرمایه بود و به همین خاطر و به دلیل روحیه تعاملی اش و مشورت های زیاد با فعالان بازار، به نظر می رسد که توانایی محقق کردن این برنامه ها را دارد و مشکلی برا ی آنکه برنامه های خود را حدقل در حوزه بازار سرمایه به اجرا در بیاورد، وجود ندارد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24