Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

تا لحظه تدوین این گزارش (۱۰ صبح ۲۴ شهریور ۱۴۰۰) و با گذشت کمتر از ۷ روز از انتشار ابلاغیه سازمان بورس و اوراق بهادار مبنی بر الزام افشای جزییات زمین و ساختمان ناشران بورسی و فرابورسی، حدود ۸۰ ناشر فهرست زمین و ساختمان خود را به طور جداگانه و با عنوان «افشای فهرست زمین و ساختمان» در سامانه کدال منتشر کردند.

افشای «فهرست زمین و ساختمان» ۸۰ ناشر

بورس24 : تا لحظه تدوین این گزارش (۱۰ صبح ۲۴ شهریور ۱۴۰۰) و با گذشت کمتر از ۷ روز از انتشار ابلاغیه سازمان بورس و اوراق بهادار مبنی بر الزام افشای جزییات زمین و ساختمان ناشران بورسی و فرابورسی، حدود ۸۰ ناشر فهرست زمین و ساختمان خود را به طور جداگانه و با عنوان «افشای فهرست زمین و ساختمان» در سامانه کدال منتشر کردند.

براساس مصوبه مورخ ۲۶ تیرماه ۱۴۰۰، هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، تمامی ناشران ثبت شده نزد سازمان موظف شدند فهرست زمین و ساختمان‌های خود را مانند الگوی منتشر شده از سوی «سازمان»، در گزارش فعالیت هیأت مدیره به مجامع عمومی عادی سالیانه یا عادی به طور فوق العاده، افشا کنند.

در ابلاغیه هفته گذشته مدیر نظارت بر ناشران سازمان، جدولی پیوست شد که بر این اساس، فهرست زمین و ساختمان‌های ناشران، باید طبق مختصات عنوان شده در این جدول، منتشر شود همچنین مبالغ مندرج در جدول یاد شده باید با مبالغ متناظر آنها طبق آخرین صورت‌های مالی سالانه حسابرسی شده مطابقت داشته باشد.

ناشران توجه داشته باشند که اجرای این ابلاغیه تا تاریخ ۱۵ مهر ۱۴۰۰ لازم الاجرا است.

در ادامه اسامی شرکت‌هایی که تا این لحظه (۱۰ صبح ۲۴ شهریور ۱۴۰۰) به افشای فهرست زمین و ساختمان خود پرداختند به تفکیک صنعت آمده است.

صنعت سرمایه‌گذاری

۲۱ شرکت در «صنعت سرمایه‌گذاری» فهرست زمین و ساختمان خود را در سامانه کدال منتشر کرده اند. این شرکت ها شامل شرکت سرمایه‌ گذاری آوا نوین، شرکت سرمایه‌ گذاری بهمن، مدیریت سرمایه‌ گذاری کوثر بهمن، گروه صنایع بهشهر، سرمایه گذاری لقمان، سرمایه گذاری ساختمان نوین، سرمایه گذاری بوعلی، سرمایه گذاری افتخار سهام، سرمایه گذاری توسعه صنعت و تجارت، سرمایه گذاری نیروگاهی ایران- سنا، سرمایه گذاری توسعه ملی، سرمایه گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری، سرمایه گذاری سپه، سرمایه گذاری صنعت نفت، سرمایه گذاری گروه صنعتی رنا، سرمایه گذاری پردیس، سرمایه گذاری صنایع شیمیائی ایران، سرمایه گذاری استان گیلان، سرمایه گذاری استان قم، سرمایه گذاری توسعه ملی، توسعه اقتصادی آرین وسرمایه گذاری صنایع پتروشیمی هستند.

صنعت محصولات شیمیایی

شرکت‌های پاکسان، گلتاش، لعابیران، کلرپارس، صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز، پتروشیمی تندگویان، محصولات شیمیایی، پتروشیمی فن آوران، مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر نیز شرکت هایی هستند که در «صنعت محصولات شیمیایی» جزییات زمین و ساختمان خود را منتشر کرده اند.

صنعت محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر

در شرکت‌های صنعت محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر نیز شرکت های سالمین، شوکو پارس، نوش مازندران، توسعه صنایع بهشهر، صنعتی مینو نیز در صنعت محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر به افشای فهرست زمین و ساختمان خود پرداختند.

صنعت فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط

شرکت های بورس انرژی ایران، تامین سرمایه امین در صنعت فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط به افشای فهرست زمین و ساختمان خود پرداختند.

صنعت لاستیک و پلاستیک

شرکت های صنایع لاستیکی سهند، تولیدی ایران تایر، کویر تایر و کارخانجات پلاسکوکار سایپا در صنعت لاستیک و پلاستیک به افشای فهرست زمین و ساختمان خود پرداختند.

صنعت محصولات چوبی

شرکت صنایع چوب خزر کاسپین نیز تنها شرکتی است که در صنعت محصولات چوبی جزییات فهرست زمین و ساختمان خود را منتشر کرده است.

صنعت سایر واسطه گری های مالی

شرکت های لیزینگ آریادانا، واسپاری گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان در صنعت سایر واسطه گری های مالی به افشای فهرست زمین و ساختمان خود پرداختند.

صنعت هتل و رستوران

مجتمع های گردشگری و امور رفاهی کارگزاران پارس نیز تنها شرکتی است که در صنعت هتل و رستوران به افشای جزییات زمین و ساختمان خود پرداخته است.

صنعت مواد و محصولات دارویی

شرکت های داروسازی آوه سینا، گروه دارویی سبحان و داروسازی امین، دارویی رازک، داروسازی شهید قاضی، پارس دارو، پخش هجرت، تولید مواد اولیه داروپخش نیز به افشای اطلاعات زمین و ساختمان خود در صنعت مواد و محصولات دارویی پرداختند.

صنعت انبوه سازی، املاک و مستغلات / صنعت بیمه وصندوق بازنشستگی به جز تامین اجتماعی

شرکت تأمین مسکن جوانان تنها شرکت در صنعت انبوه سازی، املاک و مستغلات و شرکت بیمه زندگی خاورمیانه تنها شرکت در صنعت بیمه وصندوق بازنشستگی به جزتامین اجتماعی هستند که اطلاعات زمین و ساختمان خود را در سامانه کدال منتشر کرده اند.

صنعت خودرو و ساخت قطعات

در صنعت خودرو و ساخت قطعات شرکت های بهمن دیزل، مهرکام پارس، ایرکا پارت صنعت (کاربراتور ایران)، به افشای اطلاعات زمین و ساختمان خود پرداختند.

صنعت زراعت و خدمات وابسته

شرکت های دامداری تلیسه نمونه، کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان نیز در صنعت زراعت و خدمات وابسته اطلاعات زمین و ساختمان خود را منتشر کرده اند.

صنعت فلزات اساسی

در صنعت فلزات اساسی نیز شرکت های پارس فولاد سبزوار، مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، فولاد آلیاژی ایران، فروسیلیسیم خمین، فروسیلیس ایران، آهن و فولاد ارفع ، آلومتک و آلومراد به افشای اطلاعات زمین و ساختمان خود پرداخته اند.

صنعت سیمان، آهک و گچ/ صنعت ماشین آلات و تجهیزات

کارخانجات سیمان صوفیان، سیمان شاهرود و سیمان خزر در صنعت سیمان، آهک و گچ و شرکت تکنو تار در صنعت ماشین آلات و تجهیزات جزییات زمین و ساختمان خود را منتشر کرده اند.

صنعت استخراج کانه‌های فلزی / صنعت حمل ونقل، انبارداری و ارتباطات

در صنعت استخراج کانه های فلزی شرکت های تجلی توسعه معادن و فلزات، مواد ویژه لیا و در صنعت حمل ونقل، انبارداری و ارتباطات شرکت توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان اطلاعات زمین و ساختمانشان را افشا کرده اند.

صنعت انبوه سازی، املاک و مستغلات/ صنعت استخراج سایر معادن

شرکت های بهساز کاشانه تهران و تامین ماسه ریخته‌گری به ترتیب در صنایع انبوه سازی، املاک و مستغلات و نیز استخراج سایر معادن اطلاعات زمین و ساختمان خود را منتشر کرده‌اند.

صنعت تجارت عمده فروشی به جز وسایل نقلیه موتور/ صنعت ماشین آلات و دستگاه‌های برقی

شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد تنها شرکتی است که در صنعت تجارت عمده فروشی به جز وسایل نقلیه موتور و نیز شرکت پارس سویچ در صنعت ماشین آلات و دستگاه‌های برقی به افشای جزییات زمین و ساختمان پرداختند.

صنعت سایر محصولات کانی غیرفلزی/ صنعت رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن

شرکت های تولیدی و خدمات نسوز توکا، فرآورده های نسوز آذر در صنعت سایر محصولات کانی غیرفلزی و نیز شرکت توسعه سامانه های نرم افزاری نگین در صنعت رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن جزییات زمین و ساختمان خود را در سامانه کدال افشا کردند.

فعالیت های کمکی به نهادهای مالی واسط

شرکت های تامین سرمایه امید، سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه نیز در صنعت فعالیت های کمکی به نهادهای مالی واسط جزییات زمین و ساختمان خود را منتشر کردند.

صنعت بانک ها و موسسات اعتباری/ صنعت استخراج نفت گاز و خدمات جنبی جز اکتشاف

بانک ملت در صنعت صنعت بانک ها و موسسات اعتباری و شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت در صنعت استخراج نفت گاز و خدمات جنبی جز اکتشاف اطلاعات زمین و ساختمان خود را منتشر کردند.

منبع: سنا

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24