Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

سفیر برزیل در تهران با تاکید بر اینکه به دنبال گسترش روابط تجاری ایران و برزیل هستیم، گفت: علی‌رغم وجود تحریم ها،‌ روابط تجاری دو کشور باید عملیاتی باشد.

سفیر برزیل در تهران: برزیل به دنبال تقویت روابط تجاری با ایران است

بورس24 : سفیر برزیل در تهران با تاکید بر اینکه به دنبال گسترش روابط تجاری ایران و برزیل هستیم، گفت: علی‌رغم وجود تحریم ها،‌ روابط تجاری دو کشور باید عملیاتی باشد.

لودمار گونسالوس آگیلار نتو در نشست اتاق بازرگانی ایران و برزیل با اشاره به اینکه امروز‌ برزیل به دنبال قوی‌تر کردن ارتباط خود با ایران است، گفت: ما باید علاوه بر روابط تجاری، روابط سیاسی خود را نیز تقویت کنیم و با توجه به پیشینه روابط دو کشور، بخش خصوصی ایران ارتباطی ویژه با برزیل داشته و این مسئله باعث تداوم روابط دو کشور شده است.

امکان وجود روابط تجاری محکم و پایدار بین ایران و برزیل

وی با بیان اینکه روابط تجاری ایران و برزیل علی رغم وجود تحریم ها، باید عملیاتی باشد،‌ گفت: در این صورت روابط دو کشور این قابلیت را دارد که خیلی محکم و پایدار پیش برود.

سفیر برزیل در ایران با اشاره به اینکه در راستای کسب پیروزی باید اقدامات لازم را آغاز کنیم و از ظرفیت تجار و بخش خصوصی به بهترین شکل بهره‌مند شویم، گفت: اولین گام افتتاح اتاق بازرگانی ایران و برزیل در کشور برزیل است و پس از آن ارتباط این اتاق با اتاق ایران است.

«لودمار گونسالوس آگیلار نتو» ادامه داد: می‌توانیم همه مسائل را به لحاظ فنی پیش ببریم و فعالیت‌های دو طرف صرفا به حوزه کشاورزی محدود نشود،‌ همچنین علاوه بر بخش تجاری باید مباحث سیاسی را نیز قوی کنیم و در این راستا نیز گام برداریم.

توسعه روابط سیاسی ایران و برزیل با گسترش روابط تجاری 2‌ کشور

وی با اشاره به اینکه اگر بتوانیم معاملات تجاری خود را انجام دهیم و پیش ببریم، سیاست دو کشور نیز در کنار یکدیگر قرار می‌گیرد،‌ عنوان کرد: بسیاری سعی کرده اند روابط و معاملات ایران و برزیل را کاهش دهند اما به واسطه فعالیت بخش خصوصی نتوانسته‌اند و باید تلاش کنیم تا دولت،‌ مجلس و بخش خصوصی همگی با هم اتفاقات خوبی را بین دو کشور رقم بزنند.

سفیر برزیل در ایران با تاکید بر اینکه خیلی خوب از مسائل مالیاتی، عوارض و هزینه‌های بالایی که در اقتصاد دو کشور وجود دارد، مطلع هستیم، ‌گفت: ما به همراه یکدیگر مسائل را حل می‌کنیم و در نهایت به موفقیت خواهیم رسید.

منبع: تسنیم

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24