Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک ، بیمه و خصوصی سازی (کیش اینوکس ٢٠٢١) از ٨ لغایت ١١ آذرماه سال جاری در جزیره کیش برگزار می شود...

برگزاری نخستین رویداد نمایشگاهی بورس پس از دو سال مواجهه با کرونا

بورس24 : کیش اینوکس را می توان ، یکی از بزرگترین رویدادهای اقتصادی کشور تلقی کرد که در طول سال های برگزاری با حمایت و مشارکت گسترده وزارتخانه ها و سازمان ها و فعالان اقتصادی بخش دولتی و خصوصی در بخش های پیشرو اقتصادی کشور و نیز با حضور فرهیختگان و پیشکسوتان اقتصادی و مشارکت کنندگان داخلی و خارجی به محلی جهت ارائه نمایی از قابلیت ها، ظرفیت ها و شرایط کلان اقتصادی کشور و تبادل اطلاعات فعالان اقتصادی و ایجاد زمینه های تحول در مسیر توسعه اقتصادی کشور تبدیل گردیده است. کیش اینوکس به عنوان یک رویداد قوی و با قدمت و تجربه چند ساله، پتانسیل تبدیل شدن به داووس خاورمیانه را دارد ، گرچه با برگزار نشدن کیش اینوکس در سال گذشته به دلیل همه گیری کرونا و عدم برگزاری چند دوره نمایشگاه بورس، بانک بیمه تهران به نظر می رسد ، این دوره با حضور پر رنگ تری از شرکت کنندگان و استقبال بیشتری همراه خواهد بود.

نمایشگاهی دیگر...

در همین راستا و به رسم هر سال، سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک ، بیمه و خصوصی سازی (کیش اینوکس 2021) از 8 لغایت 11 آذرماه سال جاری در جزیره کیش برگزار می شود.

کیش اینوکس پیش رو در سال " تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها " و با توجه به رویکردهای تازه دولت سیزدهم و سیاستهای اعلامی در ماههای آتی ، با مشارکت سیاست گذاران، دست اندرکاران، فعالان بازارهای مالی، بازار سرمایه، اتاق های بازرگانی، شرکت های نوآور و دانش بنیان و سایر ذینفعان و علاقمندان، فرصت تازه ای برای بازنگری اقدامات انجام شده ، ترسیم چشم اندازهای نو در حوزه اقتصاد و گسترش ارتباطات تجاری و اقتصادی بنگاههای اقتصادی است.

مجری کیست؟

این رویداد بزرگ اقتصادی، توسط شرکت بهاران تدبیر کیش به عنوان یکی از شرکت های مطرح در برگزاری رویدادهای بین المللی و ملی با مشارکت سیاست گذاران، دست اندرکاران، صاحبنظران و فعالان اقتصادی ، طی 4 روز در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش و مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش برگزار می شود.

در چند سال گذشته، شرایط اقتصادی ایران به گونه ای رقم خورده که در مقاطع اخیر بیشتر از هر زمان دیگری ضرورت افزایش دانش تخصصی مدیران و مسئولین اقتصادی و همچنین حفظ ارتباطات بین المللی احساس می گردد. از سوی دیگر جذب منابع سرگردان مالی به طرح ها و پروژه های سرمایه گذاری کشور نه تنها باعث ایجاد اشتغال و افزایش بهره وری در اقتصاد کشورمان می گردد، بلکه از طریق هماهنگی مناسب بین ارکان بازارهای پولی و سرمایه ای کشور موجبات برون رفت از عمده چالش های موجود را فراهم خواهد آورد.

اولویت های کیش اینوکس

این رویداد در نظر دارد اولویت های اصلی خود را بر مبنای ، واکاوی اقتصاد ایران در کیش اینوکس و تقارن با دولت سیزدهم، توجه جدی دولت جدید به بازار سرمایه ( با توجه به نگاه رئیس جمهور منتخب به بورس و دیدار از بورس تهران در دوره کاندیداتوری خود ) قرار دهد و نیاز به طراحی راه حل های جدید برای تامین مالی و توسعه کشور، تغییر و تحول در همه دستگاهها و نیاز به همگرایی و هم افزایی مدیران و سیاست گذاران جدید در این گردهمایی بزرگ در صدر توجهات این رویداد خواهد بود.

از سویی با توجه به اهمیت بازار رمز ارزها، سیاست گذاران بازارهای مالی می توانند به این سرفصل مهم و استفاده از ظرفیتهای آن توجه کنند، پیمان شانگهای ، گفتمان سازی و توجه به موضوع FATF، لزوم نقش آفرینی اتاق های بازرگانی در رویداد پیش رو و افزایش سهم بخش خصوصی در اقتصاد کشور که در اصل 44 هم مورد اشاره قرار گرفته و لزوم تقویت زیرساختهای کشور مهمترین دستاوردهای کیش اینوکس 2021 خواهد بود.

در طی سال های برگزاری، ارتقاء کیفیت و استانداردهای برگزاری این رویداد در کنار Branding داخلی و بین المللی همواره مورد توجه برگزار کنندگان KishINVEX بوده است. حاصل عملکرد سال های اخیر این رویداد حضور بیش از 1700 شرکت داخلی و خارجی و مشارکت بیش از 50000 نفر از کارشناسان و مسئولین اقتصادی کشور، برگزاری بیش از 140 نشست تخصصی و همایش بین المللی، برگزاری بیش از 1000 ملاقات تجاری و عقد بیش از 170 قرارداد و تفاهمنامه همکاری بین شرکت های داخلی و خارجی و تبدیل رویداد به یکی از بزرگترین رویداد های اقتصادی کشور است.

برگزار کنندگان رویداد KishINVEX با تجربه سال ها برگزاری همایش ها و نمایشگاههای بازار سرمایه و شناسایی نقاط قوت و ضعف این رویداد ها توانسته اند با کنار هم قرار دادن بخش های پیشرو اقتصاد ایران و حضور نهاد های مالی، ارکان بازار سرمایه و متولیان پروژه های سرمایه پذیر در بخش های دولتی و خصوصی در حوزه های بازار سرمایه، انرژی، عمران و شهرسازی، گردشگری، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، صنعت و معدن، اتاق های بازرگانی، حمل و نقل و لجستیک و صنایع و فناوری های نوین در کنار مسئولین، دست اندرکاران اقتصادی کشور و سرمایه گذاران داخلی و خارجی فرصت ویژه ای را برای بهره برداری و توسعه سرمایه گذاری و در نهایت رشد و توسعه اقتصادی کشور فراهم آورند. معرفی قابلیت های نهادهای مالی ، توانمندی ها و دستاوردهای بازار سرمایه، پول و بیمه کشور، کمک به تشکیل سرمایه دراقتصاد ملی، افزایش ظرفیت ها برای رقابت بازار پول و سرمایه کشور با بازارهای مشابه منطقه و معرفی فرصت های سرمایه گذاری در طرح های کلان ملی، جلب مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاران داخلی و خارجی، ارائه جدیدترین رو شهای تامین مالی برای طرح های سرمایه گذاری و تبادل اطلاعات فنی و تجاری بین سرمایه گذاران و مجریان طرح های سرمایه گذاری از مهم ترین اهداف برگزاری KishINVEX است.

گروه‌های کالایی و مخاطبان رویداد

بانک ها، بیمه ها، ارکان بازار سرمایه و بورس ها،شرکت های تأمین سرمایه، شهرداری ها و سازمان های وابسته،موسسات مالی و اعتباری، صرافی ها و لیزینگ ها، شرکت های پذیرفته شده و فعال در بورس اوراق بهادار، شرکت های فعال در بورس کالا و فرابورس، شرکت های کارگزاری و صندوق های سرمایه گذاری مشترک، شرکت های سرمایه گذاری و مشاورسرمایه گذاری، تشکل ها و انجمن ها، مشاور سرمایه گذاری و لیزینگ، سرمایه گذاری و سرمایه پذیری درمسکن، شرکت های فعال در زمینه فناوری اطلاعات به ویژه در حوزه مالی و سرمایه گذاری، شرکت های ارائه دهنده خدمات مالی و اعتبار سنجی و موسسات حسابرسی، طرح ها و پروژه های مرتبط با موسسات مالی و اعتباری، لیزینگ و مستغلات. طراحی و ساخت پروژه های عمرانی، مشاوران، پیمانکاران و طراحان، شهرسازی، تعاونی های مسکن، انبوه سازان، طرح ها و پروژه های عمرانی و شهرسازی در بخش های دولتی و خصوصی، بازسازی و زیبا سازی شهرها، پروژه های تولید انبوه سریع، موسسات علمی پژوهشی تحقیقاتی و نشریات تخصصی و نرم افزار، بهسازی بافت های فرسوده، مشاوره و مدیریت سرمایه در بخش مسکن و شهرسازی و عمرانی، فضای سبز و شهرسازی، طراحی و ساخت هتل ها و مراکز گردشگری، معرفی بسته های سرمایه گذاری ادارات کل میراث فرهنگی مراکز استان ها، پروژه های سازمان های سیاحتی و گردشگری، مدیریت سرمایه جهت توسعه زیرساخت ها و گسترش واحدهای اقامتی و مراکز گردشگری، رسانه های مکتوب، دیداری، شنیداری، وبسایتها و شبکه های اجتماعی.

علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت این رویداد تخصصی به نشانی WWW.KISHINVEX.COM مراجعه و یا با شماره تلفن 021-88179790 ( ستاد برگزاری رویداد) تماس حاصل نمایند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24