Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس ٢۴ - مجمع عمومی عادی سالیانه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با حضور اکثریت سهامداران برگزار شد. گفتنی است، در این مراسم...

اخبار مجمع عمومی عادی سالیانه کشتیرانی را اینجا بخوانید

بورس24 : مجمع عمومی عادی سالیانه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجمع عمومی عادی سالیانه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ با حضور اکثریت سهامداران برگزار گردید.

این جلسه به ریاست دکتر بهارستان نماینده شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) و با حضور نماینده صندوق بازنشستگی کشوری، نماینده شرکت صبا تامین به عنوان سهامداران عمده حقوقی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، نماینده سازمان بورس و نمایندگان سازمان حسابرسی و برخی از سهامداران حقوقی و حقیقی منعقد شد. 

در آغاز این مراسم پس از تلاوت قرآن مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران، مهندس محمد رضا مدرس خیابانی نائب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گزارش عملکرد هیئت مدیره گروه کشتیرانی را قرائت کرد. 

در ادامه، گزارش سازمان حسابرسی ارائه و توضیحات لازم از سوی دکتر محمد مهدی نادری عضو هیئت مدیره و معاون مالی و سرمایه‌گذاری کشتیرانی ج.ا.ا گفته شد، همچنین سهامداران به صورت حضوری و آنلاین سوالات خود را با مدیران ارشد گروه کشتیرانی مطرح کردند.

در پایان این مجمع، صورت‌ های مالی شرکت اصلی و تلفیقی سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به تصویب رسید.

گفتنی است، همچنین، سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ انتخاب گردید، ضمناً روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار انتخاب و با رعایت ماده ۹۰ اصلاحی قسمتی از قانون تجارت مقرر شد ۷۳ ریال سود به ازاء هر سهم و در مجموع معادل ۱/۵۷۳/۸۸۰ میلیون ریال بین سهامداران تقسیم شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24