Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

سود سهام شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی از تاریخ ٢٧ شهریور ماه سال جاری به مبلغ ١٠٠٠ ریال به ازای هر سهم، برای سهامداران حقیقی محترمی که در تاریخ ۲۴ تیرماه ۱۴۰۰ (در زمان برگزاری مجمع شرکت) سهامدار وبانک بوده اند، به ٢ طریق واریز به حساب از طریق سامانه سجام و یا دریافت از طریق بانک ملی صورت گرفته است. در حال حاضر، سود سهامدارانی که پیش­تر اقدام به احراز هویت از طریق سامانه سجام کرده ­اند، توسط شرکت سپرده­ گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به حساب اعلام شده در زمان احراز هویت در سامانه سجام واریز شده است.

قابل توجه سهامداران «وبانک» / مسیر دریافت سود سهام شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی

بورس24 : سود سهام شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی از تاریخ 27 شهریور ماه سال جاری به مبلغ 1000 ریال به ازای هر سهم، برای سهامداران حقیقی محترمی که در تاریخ ۲۴ تیرماه ۱۴۰۰ (در زمان برگزاری مجمع شرکت) سهامدار وبانک بوده اند، به 2 طریق واریز به حساب از طریق سامانه سجام و یا دریافت از طریق بانک ملی صورت گرفته است.

در حال حاضر، سود سهامدارانی که پیش­تر اقدام به احراز هویت از طریق سامانه سجام کرده ­اند، توسط شرکت سپرده­ گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به حساب اعلام شده در زمان احراز هویت در سامانه سجام واریز شده است.

سهامدارانی که احراز هویتی سجامی خود را انجام نداده ­اند نیز می ­توانند با در دست داشتن کارت ملی، به شعب بانک ملی سراسر کشور مراجعه کرده و سود سهام خود را دریافت کنند.

لازم به ذکر است که سود سهام سنوات قبل (پیش از سال 1399) ، برای سهامدارانی که سود سال های گذشته خود را دریافت نکرده اند، از طریق سامانه سجام واریز نمی شود و باید برای دریافت صورت حساب خود به پرتال سهامداران گروه توسعه ملی به آدرس www.shareholders.tmgic.ir مراجعه کرده و چنانچه سود مانده از سال های قبل داشتند، به شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور مراجعه کنند.

گفتنی است وراث سهامداران متوفی نیز در صورت ثبت مراحل انحصار وراثت نزد سازمان بورس، می توانند نسبت به دریافت سود سهام خود از طریق تماس با واحد امور سهام شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی اقدام کنند.

لازم به ذکر است که سود مالی منتهی به 1399.12.30 تاکنون به سهامدارانی تعلق گرفته که یا احراز هویت سجامی خود را انجام داده اند و از طریق بانک ملی به سهامدارانی پرداخت می شود که کد ملی ان ها در پرتال سهامداری شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی ثبت شده باشد. در غیر این صورت، سهامداران محترم می­توانند از تاریخ 1400.8.1برای ثبت کد ملی خود به شماره 09122125320 در واتساپ پیام بدهند.

پیشنهاد می شود سهامداران محترمی که قصد مراجعه به بانک برای دریافت سود سهام خود را دارند، پیش از مراجعه به بانک، از طریق پرتال سهامداری گروه توسعه ملی صورتحساب خود را دریافت کنند.

سهامداران محترم باید توجه داشته باشند که طبق اعلام شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه، احراز هویت هر چه سریعتر در سامانه سجام، روند دریافت سود را نسبت به مراجعه به بانک، آسان تر کرده است و توصیه می شود که هرچه زودتر نسبت به احراز هویت خود اقدام کنند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24