Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

جلسه ارزیابی عملکرد  شش ماهه نخست سال ۱۴۰۰ صنایع مس شهید باهنر از شرکت های تابعه هلدینگ صدر تامین وابسته به شستا برگزار شد...

برگزاری جلسه ارزیابی عملکرد شش ماهه شرکت مس شهید باهنر

بورس24جلسه ارزیابی عملکرد  شش ماهه نخست سال ۱۴۰۰ صنایع مس شهید باهنر از شرکتهای تابعه هلدینگ صدرتامین وابسته به شستا برگزار شد.

مس باهنر

دراین نشست ویدئو کنفرانسی که معاون فنی و نظارت تاصیکو، مدیران ارشد هلدینگ صدرتامین و رئیس هیات مدیره، مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت مس شهید باهنر در آن حضور داشتند، اعلام شد این شرکت در ۶ماهه اول سال جاری توانست ۲۱۰ درصد تناژ صادرات خود را افزایش دهد.

به گزارش روابط عمومی مس باهنر در آغاز این جلسه مجید ضیائی مدیر عامل شرکت ضمن تبریک ماه ربیع الاول، ماه شادی اهل‌بیت که با مناسبت‌های ارزشمند برکتی مضاعف گرفته است و با تشکر از همراهی هلدینگ صدرتامین، هیات مدیره ، مدیران، مهندسان و کارگران سختکوش مس باهنر، در خصوص عملکرد مالی، وضعیت تولید کارخانه ها و دیگر اقدامات شرکت گزارشی ارائه کرد.

در این گزارش سود خالص شرکت ۹۴ درصد، سود عملیاتی ۷۲درصد، فروش ریالی۹۴ درصد و رشد تولید نسبت به دوره مشابه سال ۹۹ معادل ۹ درصد اعلام شد.

مدیر عامل مس باهنر در خصوص وضعیت صادرات شرکت اعلام کرد این شرکت علیرغم تمامی موانع موجود و تحریم‌ های همه جانبه و همچنین ادامه همه گیری ویروس کرونا و ابتلای تعدادی از کارکنان به این بیماری و مواردی از جمله قطعی های مکرر برق، در ۶ ماهه سال جاری توانست ۲۱۰ درصد تناژ صادرات خود را افزایش دهد.

وی افزود: صادرات مس باهنر در دوره ۶ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰ از نظر دلاری ۳۴۵درصد و با محاسبه ریالی ۳۷۵ درصد افزایش داشته و نزدیک به ۳۰ درصد از سود تحقق یافته در شش ماهه اول امسال مربوط به صادرات است.

در این جلسه همچنین حمزه وکیلی معاون فنی و نظارت تاصیکو ضمن تبریک توفیقات مس باهنر در زمینه صادرات ، از عملکرد ویژه  شرکت در شش ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰ وتحقق بودجه تشکر کرد و اظهار داشت: خوشبختانه با بررسی عملکرد ۶ ماهه اول سال جاری در مس باهنر اقدامات مثبت و خوبی در سایه همدلی کارکنان انجام شده که جا دارد بخاطر این موفقیت ها از مدیریت، کارگران و مهندسان شرکت که در عرصه کار و صنعت سخت کوش و تلاشگر حاضر شده و توفیقات متعددی را رقم زده اند تشکر کنیم. 

وی با اشاره به اینکه شرکت در شش ماهه نخست موفق شده همه رکوردهای تولید، فروش و صادرات را در ده سال گذشته افزایش دهد،اظهار داشت: مس باهنر از مهمترین شرکت های صادرات محور تاصیکو است که باید در خصوص حل مسائل صادراتی و ارتباط آن با بازار جهانی اقدام لازم صورت پذیرد.

معاون فنی و نظارت هلدینگ صدرتامین همچنین اظهار امیدواری کرد، روند روبه رشد ۶ ماهه اول سال جاری تا پایان سال ادامه پیدا کرده و تمامی پیش بینی های بودجه به خصوص در بخش صادرات و سود شرکت محقق گردد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24