Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

سازمان هواشناسی با هشدار سطح زرد از کاهش ناگهانی دما و افزایش باران‌های شدید موقت در نوار ساحلی خزر از بعدازظهر فردا (دوشنبه) تا روز جمعه خبر داد.

هوای کشور سرد می شود

بورس24 : سازمان هواشناسی با هشدار سطح زرد از کاهش ناگهانی دما و افزایش باران‌های شدید موقت در نوار ساحلی خزر از بعدازظهر فردا (دوشنبه) تا روز جمعه خبر داد.

سازمان هواشناسی در هشدار هواشناسیِ سطح زرد از نفوذ سامانه بارشی به نسبت سرد از بعدازظهر دوشنبه و پایان آن در روز جمعه خبر داد.

نوع مخاطره نیز بارش باران، رگبار باران گاهی توام با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت، کاهش محسوس دما (۵ تا ۱۰) درجه و در ارتفاعات همراه با بارش برف عنوان شده است.

بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی منطقه اثر در روز دوشنبه شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، شمال اردبیل، مازندران، گیلان، و در روز سه‌شنبه نیمه شمالی آذربایجان غربی، نیمه شمالی آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان است.

برای روز چهارشنبه نیز در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و در روز پنج‌شنبه آذربایجان غربی، گیلان، اردبیل، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی و ارتفاعات در استانهای زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان و هرمزگان این شرایط پیش بینی شده است.

این اطلاعیه می افزاید: در روز جمعه نیز در نیمه شرقی خراسان رضوی و هرمزگان همین شرایط حاکم است.

سازمان هواشناسی اثر مخاطره را احتمال آب گرفتگی معابر، لغزندگی جاده‌ها بویژه گذرگاه‌های کوهستانی، کاهش دید، احتمال تاخیر در پروازها، احتمال خسارت به محصولات زراعی و باغی اعلام و توصیه کرده است که احتیاط در تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در تردد درجاده‌های بین شهر و کوهستانی و اتخاذ تمهیدات لازم جهت پیشگیری از خسارات زراعی و باغی در نظر گرفته شود.

هشدار دریایی سازمان هواشناسی

این سازمان هم چنین از هشدار دریاییِ  سطح زرد و وزش باد نسبتا شدید توام با مواج شدن خلیج فارس خبر داده است.

بر اساس اطلاعیه موجود،  زمان شروع بعدازظهر دوشنبه و زمان پایان آن شب جمعه و نوع مخاطره افزایش ارتفاع موج در سواحل و فراساحل به ترتیب حداکثر بین ۱.۵ تا ۲متر عنوان شده است.

منطقه اثرخلیج فارس و اثر مخاطره آسیب به تورهای صیادی، احتمال غرق شدن شناورهای سبک و نیمه سنگین، احتمال آسیب به تاسیسات دریایی عنوان شده است.

منبع: ایرنا

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24