Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی دور کاری ادارات دولتی و دستگاه‌ های اجرایی را لغو کرد و از اول آبان از حضور کارمندانی که حداقل یک دوز واکسن نزده باشند، جلوگیری خواهد شد...

لغو دور کاری ادارات

بورس24 : رئیس سازمان امور اداری و استخدامی دورکاری ادارات دولتی و دستگاه‌های اجرایی را لغو کرد و از اول آبان از حضور کارمندانی که حداقل یک دوز واکسن نزده باشند جلوگیری خواهد شد. 

 به گزارش فارس، میثم لطیفی بخشنامه لغو دورکاری و لزوم حضور منظم و کامل کارمندان دستگاه‌های اجرایی و ادارات در محل کار به استثنای نیروهای مسلح را ابلاغ کرد.

در این بخشنامه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی آمده است: در اجرای بند ۳ از مصوبات هشتاد و نهمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به تاریخ ۲۴‏‏‏/۷‏‏/۱۴۰۰ (ابلاغ شده طی نامه شماره ۷۸۵۸۱ مورخ ۲۵‏/۷‏/۱۴۰۰ رئیس دفتر محترم رئیس‌جمهور) و بند ۶ مصوبات بیست و سومین قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا (ابلاغ شده طی نامه شماره ۱۱۴۸۳۳ مورخ ۲۵‏/۷‏/۱۴۰۰ وزارت کشور) موارد زیر برای اجرا ابلاغ می‌گردد:

۱- با توجه به بهبود شرایط کشور از نظر واکسیناسیون در مقابل ویروس کرونا، بخشنامه شماره ۳۷۴۸۹۹ مورخ ۲۷‏/۸‏/۱۳۹۹ این سازمان از تاریخ ابلاغ این بخشنامه موقوف‌الاجرا اعلام می‌شود. لذا ضروری است همه کارمندان دستگاه‌های اجرایی و ادارات در محل کار خود حضور منظم داشته باشند.

۲- ساعت کار روزانه کارمندان دستگاه‌های اجرایی کماکان مطابق بند ۴ مصوبات بیست و یکمین جلسه مورخ ۳‏/۳‏/۱۳۹۹ ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با در نظر گرفتن مفاد بند (۳) بخشنامه شماره ۹۹۷۷۸ مورخ ۷‏/۳‏/۱۳۹۹ این سازمان از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ می‌باشد.

۳- با توجه به ظرفیت موجود واکسیناسیون در کشور، تمام دستگاه‌های اجرایی و ادارات، ملزم به پیگیری جدی امر واکسیناسیون کارمندان خود و خانواده ایشان می‌باشند. کارمندان نیز مکلفند در راستای تحقق ایمنی‌سازی جمعی، در دریافت واکسن کرونا اهتمام لازم را مبذول دارند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24