Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

در راستای بررسی عملکرد شعب استان های آذربایجان شرقی و غربی جلسه ای با حضور معاونت اعتبارات و بانکداری شرکتی، مدیر امور شعب استان ها، مدیر امور توسعه سرمایه انسانی، مدیر امور حراست و مدیر امور اعتبارات بانک ایران زمین برگزار شد...

بازدید مدیران ارشد بانک ایران زمین از مدیریت منطقه آذربایجان

بورس24در راستای بررسی عملکرد شعب استان های آذربایجان شرقی و غربی جلسه ای با حضور معاونت اعتبارات و بانکداری شرکتی، مدیر امور شعب استان ها، مدیر امور توسعه سرمایه انسانی، مدیر امور حراست و مدیر امور اعتبارات بانک ایران زمین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی؛ در این جلسه مسعود مهرداد فر معاونت اعتبارات و بانکداری شرکتی حمایت از تولیدات داخلی را یکی از اهداف مهم در بانک ایران زمین اعلام کرد و افزود: منطقه آذربایجان شرقی و غربی می تواند یکی از قطب های مهم در زمینه پیشرفت اقتصادی و تولید در کشور باشد. صدور ضمانت نامه های اعتباری واعطای تسهیلات به کسب و کارهای نوپا گامی موثر در حمایت از تولید داخلی خواهد بود.

در این دیدار علی فتاحی مدیر امور توسعه سرمایه انسانی عامل موثر در موفقیت هر سازمان را نیروی انسانی آن بیان کرد و گفت: هر چقدر میزان تعامل و همکاری بین پرسنل بیشتر باشد، میزان رضایت افراد از فعالیت روزانه بیشتر و در نهایت باعث تعالی سازمان خواهد شد.

در این جلسه محمد حسینی کنارویی مدیر امور شعب استان ها ارائه خدمات بانکداری دیجیتال را امری مهم جهت تسریع در خدمت رسانی و رضایت مشتری اعلام کرد. وی افزود: شعب باید مشتریان را با خدمات دیجیتالی بانک ایران زمین آشنا کنند و آنها را در مسیر استفاده از این خدمات تشویق کنند.

در ادامه جلسه رسول اسدی مدیر امور شعب استان های آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل به بررسی عملکرد شعب در بخش های منابع، مصارف، مطالبات و بانکداری مدرن پرداخت و بر تلاش همکاران در جهت رسیدن به اهداف بانک تاکید کرد.

در این سفر معاونت اعتبارات و بانکداری شرکتی با هیئت همراه از شرکت های مارال صنعت جاوید، محورسازان چی چست، اسپوتا و چند شرکت دیگر بازدید کردند و آمادگی خود را در زمینه همکاری تعاملات مالی و اعتباری با شرکت ها اعلام کردند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24