Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

اکنون نگاه و امید بازار نسبت به گزارش‌های 6 ماهه مثبت است که می‌تواند توجهات را به سمت نمادهای بنیادی جلب کرده و موجب تزریق نقدینگی به بازار شود...

چشم انداز بازار شنبه ؛ فروشنده سهم بیشتر از خریدار است؟

بورس24 : بورس تهران ،  چهارشنبه یک روز بی رمق دیگر را در کارنامه خود به ثبت رساند و اگرچه ارزش معاملات افزایش داشت اما حجم معاملات و روندهای درونی بازار امیدبخش ارزیابی نشدند.

بررسی شاخصه‌های عملکردی نشان می‌دهد که افت بازارهای جهانی، کاهش اندک نرخ دلار، عدم قطعیت در متغیرهای اقتصادی و وجود ابهامات سبب نوسانات منفی روز چهارشنبه شده است. به‌طوری که روند حجم معاملات و کاهش ارزش معاملات خرد و خروج نقدینگی حقیقی نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران محتاط این‌روزها بیشتر نظاره‌گر هستند.

در کنار این‌ها عدم شفافیت کافی و اظهارات متناقض و تردید نسبت به فضای سیاسی و اقتصادی موجب شده‌است که آینده نرخ دلار برای عموم مبهم به نظر برسد. هرچند که اغلب تحلیلگران معتقدند که باتوجه به مسیر مذاکرات، بعید است که دلار فعلا بتواند مسیر نزولی قابل توجهی را طی کند.

اکنون نگاه و امید بازار نسبت به گزارش‌های 6 ماهه مثبت است که می‌تواند توجهات را به سمت نمادهای بنیادی جلب کرده و موجب تزریق نقدینگی به بازار شود.

با این تفاسیر، وجود حواشی بیرونی سبب شده‌است که این روزها شرایط بازار ناپایدار بوده و پیش بینی روند آتی آن سخت باشد، با این حال به نظر می‌رسد که با توجه به عرضه‌های چهارشنبه و تعطیلی روز یکشنبه همچنان روند احتیاطی و نوسانی در بازار حاکم بوده و شاخص‌سازها روز را با گرایشات منفی آغاز کنند.

برای مشاهده چشم انداز بازار فردا کلیک کنید...

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24