Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

تیم فوتبال کارگران مجتمع مس سرچشمه در مسابقات کارگری شرکت‌های جهان در امارات با غلبه بر حریفان خود بر سکوی قهرمانی ایستاد.

قهرمانی تیم فوتبال کارگران شرکت ملی صنایع مس ایران در مسابقات کارگری شرکت‌های جهان

بورس24 : تیم فوتبال کارگران مجتمع مس سرچشمه در مسابقات کارگری شرکت‌های جهان در امارات با غلبه بر حریفان خود بر سکوی قهرمانی ایستاد.

در چهارمین روز از مسابقات جهانی ورزش های کارگری که از  30 مهرماه در دبی آغاز شده تیم فوتبال کارگری مجتمع مس سرچشمه در بازی ظهر امروز (2 آبان ماه) موفق شد با شکست تیمی از عربستان در دیدار فینال عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

این دیدار با درخشش بازیکنان تیم کارگری سرچشمه با نتیجه 3-0 به نفع تیم فوتبال مس سرچشمه به پایان رسید.

در این دوره از بازی های جهانی ورزش کارگری، تیم فوتبال مجتمع مس سرچشمه در مرحله گروهی با نتیجه 10-4 تیم مالی و 4-0 تیم سوییس را برد و با شش امتیاز به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.  در این مرحله با نتیجه 6-0 تیمی از بنگلادش را برد و در مرحله نیمه نهایی تیم فوتبال کارگری ایرلند را با نتیجه 2-1 مغلوب کرد. در نهایت تیم کارگری مجتمع مس سرچشمه با شکست تیمی از عربستان موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

پیام تبریک مدیرعامل شرکت مس به مناسبت این قهرمانی

در پی کسب مقام قهرمانی تیم فوتبال کارگری مس سرچشمه در مسابقات کارگری شرکت‌های جهان، دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با صدور پیامی این پیروزی غرورآفرین را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

به نام خدا

کارگران متعصب و غیرتمند جبهه تولید مس با پیروزی غرورآفرین در مسابقات فوتبال کارگری جهان نشان داده‌اند که نه تنها در خط مقدم تولید با جهاد خالصانه مشغول به تلاش و کوشش هستند بلکه در عرصه ورزش هم حرف‌های بسیاری دارند. موفقیت تیم کارگری در کنار ورزش حرفه‌ای و قهرمانی نشان می‌دهد که این شرکت در تلاش است توازن رو در امر ورزش به شکل مناسب برقرار کند.

در پایان ضمن عرض تبریک فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) این پیروزی ارزشمند را به همه بازیکنان و مدیران تیم، بویژه تمامی کارگران سختکوش صنعت مس تبریک گفته و برای همه این عزیزان تداوم موفقیت در عرصه‌های جهانی را آرزو می‌کنم.

اردشیر سعدمحمدی

مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران

منبع خبر: مس پرس

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24