Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

این حمایت‌ها در صورتی که شفاف، واقعی و بلندمدت بوده و صرفاً برای حمایت از بزرگان بازار نباشند، می‌توانند گامی در جهت حمایت و بازگشت تعادل و اعتماد باشند...

بورس و حمایت حقوقی ها

بورس24 : بورس امروز کار خود را با سبزپوشی در اغلب نمادها و حمایت حقوقی‌ها به ویژه در شاخص سازها آغاز کرد.مهم‌ترین خبر امروز نشست وزیر اقتصاد با حقوقی‌ها و اخبار منتشره از آن جهت متعادل‌سازی بازار است که تغییر نظام قیمت‌گذاری خودرو و توقف موقت فروش اوراق دولتی مهم‌ترین‌های آن بودند.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار نیز از توقف قیمت‌گذاری دستوری گفته و وعده داده است که قرمزی بازار کاهش پیدا کند.

بدین ترتیب امروز شاهد بازگشت تقاضا به نمادهای زیادی از جمله خودرویی‌ها، پالایشی‌ها و نمادهای کامودیتی محور ‌و بهبود حجم و ارزش معاملات بودیم. به علاوه نرخ ارز نیز کم نوسان بود و در بورس کالا نیز تقاضا برای برخی محصولات افزایش داشت.

اما به دید فعالان بازار سهام ، این حمایت‌ها در صورتی که شفاف، واقعی و بلندمدت بوده و صرفاً برای حمایت از بزرگان بازار نباشند، می‌توانند گامی در جهت حمایت و بازگشت تعادل و اعتماد باشند.

در غیر این صورت موجب خدشه‌دار شدن اعتماد سهامداران و ادامه عرضه خواهند شد.

در کنار این‌ها برخی معتقدند که به رغم پیش‌بینی پذیر نبودن روند این روزها، هم از منظر تکنیکالی و هم با توجه به ارزنده بودن اغلب نمادها و تخلیه فروش شکل گرفته در صورت فقدان اخبار غیرمنتظره معاملات می‌توانند به مرور تغییر مسیر دهند، هرچند تا رسیدن به ثبات نسبی روند نوسانی شاخص ادامه‌دار است.

بنابراین با توجه به اخبار امروز و روند عرضه و تقاضا، به نظر می‌رسد بازار فردا با تحرکات سمت تقاضا به ویژه در شاخص سازها آغاز به کار کند. روند ادامه بازار بستگی به حمایت حقوقی‌ها و عواملی چون نرخ دلار و بازارهای جهانی دارد.

برای مشاهد چشم انداز بازار فردا کلیک کنید...

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24