Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

تحریم‌ های بیشتری را هم بر ایران وضع می‌ کند فقط یک راه برای از بین بردن این چرخه باطل وجود دارد آن هم آغاز دوباره مذاکرات در وین است «میخائیل اولیانوف» روز شنبه در پیام توئیتری با اشاره به گام‌ های ایران برای کاهش تعهدات هسته‌ ای داوطلبانه در پاسخ به تحریم‌ های غیر قانونی آمریکا خاطر نشان کرد...

اولیانوف: واشنگتن فشار حداکثری بر ایران اعمال کرده است

بورس24 : رئیس هیات روس در مذاکرات برجامی اعلام کرد که تنها راه حل وضعیت برجام، از سرگیری مذاکرات وین برای احیای معامله هسته‌ ای است.

«میخائیل اولیانوف» روز شنبه در پیام توئیتری با اشاره به گام‌ های ایران برای کاهش تعهدات هسته‌ای داوطلبانه در پاسخ به تحریم‌ های غیرقانونی آمریکا خاطر نشان کرد که واشنگتن نه تنها فشار حداکثری (بر ایران) را اعمال کرده است بلکه تحریم‌ های بیشتری را وضع می‌ کند.

دیپلمات ارشد روس افزود: فقط یک راه برای ازبین بردن این چرخه باطل وجود دارد که آن هم مذاکرات وین است که باید بازگشت آمریکا و ایران به رعایت کامل (مفاد برجام) را تامین کند.

اولیانوف این توئیت را در انتقاد از توئیت «لورنس نورمن»، خبرنگار وال استریت ژورنال نوشت که در آن خواستار عدم ارائه هرگونه تضمین، جبران خسارت و لغو تحریم در مورد ایران شده بود.

نماینده دائم روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین امروز در توئیت دیگری نوشت: من اطمینان دارم که هیچ یک از شرکت کنندگان مذاکرات وین اقدامی که مذاکرات در مورد برجام را ناکام بگذارد انجام نخواهند داد. 

وی ادامه داد که نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی برای روز ۲۴ ماه نوامبر برنامه ریزی شده است.

مذاکرات در وین برای برقراری مجدد برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) درباره برنامه هسته‌ای ایران و لغو تحریم‌های آمریکا در ۲۹ نوامبر (۸ آذر) از سر گرفته می‌شود.

منبع خبر: ایرنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24