Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

شرکت ابوریحان ۱۱۰محصول دارویی به ۲۰ کشور صادر می‌کند

جهش ۱۳۰درصدی صادرات، رشد ۷۷درصدی فروش و تحقق بودجه ۱۲۶درصدی در داروسازی بورسی

بورس24 : مدیرعامل داروسازی ابوریحان در گفتگو با بورس24 از ثبت چند رکورد دیگر در ادامه جهش‌های عملیاتی و موفقیت‌های آماری و عملکردی این شرکت خبر داد.

 میثم نورمحمدی گفت: ابوریحان در هفت ماهه ابتدای سال، فروش حدود بیش از ۵۸۳ میلیارد تومانی را ثبت کرد که علاوه بر رشدی ۵۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، پرفروش‌ترین هفت‌ماهه در ۵۵ سال فعالیت خود را تجربه کرد.

به گفته وی: همچنین فروش مهرماه از مرز ۱۰۴ میلیارد تومان فراتر رفت و ضمن کسب عنوان پرفروش‌ترین ماه در تاریخ شرکت، رشد ۷۷ درصدی نسبت به مهر سال ۹۹ را به نمایش گذاشت.

مدیرعامل داروسازی ابوریحان افزود: خبر خوب دیگر اینکه صادرات مهر ۱۴۰۰ نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳۰ درصد رشد داشته است.

به گفته وی: میزان تولید در مهر گذشته با افزایش ۱۵ درصدی نسبت به شهریور۱۴۰۰، از ۱۶۴میلیون عدد فراتر رفت تا مجموع تولید ۷ ماهه ابتدای سال ابوریحان به ۸۷۰ میلیون واحد برسد. تمام این آمار باعث شد افتخاری دیگر نصیب ابوریحان شود و درصد تحقق بودجه به رقم خیره کننده ۱۲۶ درصد برسد.

نورمحمدی همچنین از وجود ۵۰محصول جدید شرکت در مرحله تحقیق و توسعه خبر داد و گفت: دو لاین جدید تولید در ابوریحان، تا زمستان به بهره‌برداری می‌رسد. همچنین محصولات متنوع و جدیدی برنامه ریزی کرده‌ایم که تعدادی وارد بازار شده و بخش اعظم آن به‌زودی عرضه می‌شوند.

وی افزود: داروسازی ابوریحان شرکتی صادرات محور است و از کوچکترین فرصت صادرات استفاده خواهد کرد. هم اکنون به حدود ۲۰ کشور مختلف در قاره‌های مختلف صادرات داریم و بیش از ۶۰ محصول در مرحله صادرات فعال و حدود ۵۰ محصول نیز در مراحل مختلف ثبت در بازارهای هدف از تایلند و فیلیپین و ویتنام گرفته تا سودان و اوگاندا و میانمار و پاکستان می‌باشند.

به گفته نورمحمدی: در صورت مساعدت سازمان غذاودارو، امسال به هدف صادرات ۲میلیون دلاری خواهیم رسید.

دریافت پروانه های صادراتی و IRC صرفا جهت تولید محصول صادراتی، حضور در مناقصات دارویی کشورهای هدف، بازدید سفرا و نمایندگان کشورهای مختلف از خطوط تولید، ایجاد بانک اطلاعاتی جامع دارویی برای ثبت و صادرات، و برنامه ریزی استراتژیک و آینده نگر جهت توسعه بازار در کشورهای همسایه منطقه CIS، حوزه خلیج فارس، آسیای شرقی و برخی از کشورهای آفریقایی و آمریکای لاتین از شاخص ترین برنامه‌های صادرات محور این شرکت است.

وی همچنین حذف ارز۴۲۰۰ تومانی را باعث تسهیل در تامین ارز موردنیاز خرید مواد اولیه، رونق تولید و تامین نیاز دارویی بیماران دانست.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24