Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کرد:‌ جاده کندوان در منطقه اَزارَک به دلیل جاری شدن سیل و ریزش کوه همچنان بسته و ترافیک در جاده هراز نیز نیمه سنگین است.

کندوان همچنان بسته و جاده هراز پرترافیک است

بورس24 : مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کرد:‌ جاده کندوان در منطقه اَزارَک به دلیل جاری شدن سیل و ریزش کوه همچنان بسته و ترافیک در جاده هراز نیز نیمه سنگین است.

با توجه به جایگزینی جاده هراز برای تردد خودروها، ترافیک این جاده نیمه سنگین اما تحت کنترل است.

مرکز مدیریت راه ها، وضعیت راه جاده‌های سوادکوه، کیاسر و دیگر جاده‌های شمالی را عادی و روان اعلام کرد: وضعیت جوی این جاده‌ها بارانی همراه با لغزندگی سطح راه گزارش شده است. همچنین منطقه یک و چهار آزادراه تهران ـ‌ شمال و محور کندوان به دلیل بروز سیلاب مسدود است.

در محور هراز مسیر رفت و برگشت ترافیک سنگین داریم که حدفاصل پلور تا بایجان و محدوده سه‌راهی چلاو است و آزادراه قزوین ـ رشت و محور فیروزکوه تردد روان و در همه محورهای شمالی بارش برف و باران و مه‌گرفتگی در ارتفاعات گزارش شده است.

مسدود شدن جاده کندوان و آزادراه تهران - شمال

بر اساس این گزارش، تلاش راهداران شهرستان چالوس جهت پاکسازی و بازگشایی آزادراه تهران - شمال ادامه دارد و در حال حاضر سایر محورهای شریانی مازندران باز و تردد در آنها در جریان است.

در مناطق ولی‌آباد (کندوان)، امامزاده هاشم (هراز) و گدوگ نیز که با بارش خفیف برف همراه است، نیروهای راهداری استان نسبت به نمک‌پاشی سطح جاده‌ها اقدام کرده‌اند.

ترافیک سنگین در آزادراه کرج ـ‌ قزوین

مرکز مدیریت راه‌ها همچنین اعلام کرد: در حال حاضر در آزادراه کرج ـ قزوین بین ساسانی در محدوده مهرویلا ترافیک سنگین است همچنین در محدوده‌های مهرشهر و گلشهر ترافیک داریم و در آزادراه قزوین ـ کرج ـ تهران برخی مقاطع ترافیک نیمه‌سنگین است.

همچنین با توجه به اینکه پیش‌بینی‌ها از بروز زمستانی پر بارش و سرد حکایت دارد، طرح راهداری زمستانی که قرار بود از ۱۵ آذر آغاز شود، به اول آذر موکول شد.

این مرکز از ادامه برف و باران در محورهای تهران ـ شمال خبر داد و اعلام کرد: در محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین ‌ـ رشت بارش برف و باران ادامه خواهد داشت.

مرکز مدیریت راه ها با تاکید بر پرهیز از سفرهای غیرضرور در این روزها، به رانندگانی که قصد تردد در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی را دارند، توصیه کرد خودروهای خود را به وسایل گرم زمستانی، زنجیرچرخ و مه‌شکن مجهز کنند.

منبع خبر: مرکز مدیریت راه ها

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24