Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو درباره سرمایه گذاری و مشارکت این شرکت با شرکت تجلی گفت: شرکت چادرملو امین سهامدارهایش است و باید پاسخگو به آنها باشد، بنابراین اگر براورد می‎شد شرکت تجلی آینده ندارد یا سود مناسبی نخواهد داشت به طور قطع وارد فعالیت مشارکتی با آنها نمی‎شد. این همکاری با مطالعه انجام شده است.

مدیرعامل شرکت چادرملو عنوان کرد: تاسیس شرکت‎های سهامی عام پروژه بستری برای تجمیع نقدینگی خرد مردم است

بورس24 : مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو درباره سرمایه گذاری و مشارکت این شرکت با شرکت تجلی گفت: شرکت چادرملو امین سهامدارهایش است و باید پاسخگو به آنها باشد، بنابراین اگر براورد میشد شرکت تجلی آینده ندارد یا سود مناسبی نخواهد داشت به طور قطع وارد فعالیت مشارکتی با آنها نمیشد. این همکاری با مطالعه انجام شده است.

نقدینگی مردم بستری برای توسعه

ناصر تقی زاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با بیان اینکه امروز با حجم زیادی از نقدینگی در سطح جامعه مواجه هستیم گفت: این پول سرگردان در دست مردم سبب تورم کشور شده که نیاز به هدایت به سوی پروژه های سودآور برای کشور در حوزه معدنی و صنعتی دارد.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو عنوان کرد: این شرکت به همراه شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات به این نتیجه رسیده اند که طرح جدیدی را ابداع کنند، به این ترتیب که  بستری فراهم کنند تا مردم با حفظ ارزش سرمایه های خود در یک سلسله از طرحهای مشخص و البته مطالعه شده مشارکت داشته باشند.

تقی زاده اظهار کرد: شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در کشور آخرین کارهای مربوط به حوزه فولاد را انجام داده است و پروژه های متعددی نیز در دست اقدام دارد؛ از اینرو برای اینکه مردم مطمئن بوده و اعتماد داشته باشند سرمایه خود را کجا در حال هزینه کردن هستند شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات به همراه شرکتهای چادرملو و گلگهر در حال مطالعه روی پروژه های جدید سودده و جذب سرمایه برای انجام آنها هستند، این دو شرکت‏ بزرگ در بازار سرمایه جزء شرکتهای سودده محسوب میشوند.

او عنوان کرد: این نوع شرکتها به نوعی تضمین کننده و پشتوانه پول مردم در بورس بوده به این معنی که این شرکتها، پروژهایی را تعریف نمیکنند که سود ده نباشد بنابراین روشهای مشارکتی بستری مناسب برای جلب اعتماد عمومی است که بتوان پروژه های مختلف را به مرحله اجرا درآورد.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در ادامه سخنان خود گفت: در حال حاضر سرمایه این شرکت بالغ بر 6 هزار و 200 میلیارد تومان پرداخت شده است؛ البته منهای 15 درصد سرمایه آن که قرار است در بورس عرضه شود باقی سرمایه 100 درصد پرداخت شده است که رقم نقدینگی بالایی بوده و پشتوانه خوبی به شمار میرود.

وی ادامه داد: پروژه های جدید در حوزه ذوب، آهن اسفنجی، کلاف سرمد است و همچنین سرمایه گذاری در قالب سنگ آهن جدید و البته پروژه های دیگری که بر اساس وضعیت فعلی اقتصاد کشور همگی سودده هستند. بنابراین مردم می‏توانند مطمئن باشند که شرکت‏های بزرگی پشتوانه پول آنها است، این شرکتها حداقل برای منافع خودشان هم شده پروژه هایی را شروع نمیکنند که در آنها تردید وجود داشته باشد.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در ادامه به برنامه های جدید اشاره کرد و گفت: یکی از بهترین کارهایی که وجود دارد و باید تکرار هم شود شرکت های پروژه محور است که  ما در چادرملو هم به دنبال ایجاد چنین شرکتی هستیم که با مشارکت شرکت تجلی پروژه هایی را تعریف کنیم، ما در شرکت خود (چادرملو) عددی بالغ بر 80 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده ایم، ما یک بنگاه اقتصادی هستیم و باید در حوزه های مختلف معدنی سرمایه گذاری داشته باشیم.

او افزود: یکی از راهکارهای اصولی و علمی تاسیس شرکتهای سهامی عام پروژه است،  در حوزه تاسیس شرکتهای سهامی عام پروژه باید دقت شود که شرکتهای معتبر و خوشنام، شرکتهایی که این توان را داشته باشند که سرمایه و دارایی آنها چند برابر مبلغی باشد که از طریق جذب نقدینگی مردم خواهند داشت.

برای تاسیس شرکتهای عام پروژه فقط به شرکتهایی با پشتوانه مالی مناسب مجوز داده شود.

منبع خبر: روابط عمومی شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24