Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

کیش اینوکس ۲۰۲۱، این بار به دلیل وقفه دو ساله، پس از کرونا  پر بارتر از سال‌ های گذشته برگزار می شود، تا جایی که با توجه به استقبال مشتریان وفادار این نمایشگاه و حضور شرکت های جدید  ظرفیت سالن برگزاری این رویداد به زودی تکمیل خواهد شد. تا اینجا ۱۴۰ شرکت کننده از هلدینگ‌ها، شرکت های سرمایه‌گذاری، بیمه، بانک و ... در نمایشگاه حضور قطعی خواهد داشت.

استقبال خوب شرکت ها از کیش اینوکس 2021/ تا کنون حضور 140 شرکت قطعی شده است

بورس24 : کیش اینوکس ۲۰۲۱، این بار به دلیل وقفه دو ساله، پس از کرونا  پر بارتر از سال‌ های گذشته برگزار می شود، تا جایی که با توجه به استقبال مشتریان وفادار این نمایشگاه و حضور شرکت های جدید  ظرفیت سالن برگزاری این رویداد به زودی تکمیل خواهد شد. تا اینجا ۱۴۰ شرکت کننده از هلدینگ‌ها، شرکت های سرمایه‌گذاری، بیمه، بانک و ... در نمایشگاه حضور قطعی خواهد داشت.

آریا حمیدیان، مدیرعامل شرکت بهاران تدبیر کیش و مجری برگزارکننده نمایشگاه کیش اینوکس در خصوص نحوه برگزاری رویداد کیش اینوکس امسال به خبرنگار بورس24 گفت: ماهیت برگزاری نمایشگاه کیش اینوکس، ۱۰۰ درصد تخصصی است و جنس مشارکت کنندگان آن و نوع مذاکراتی که آنجا انجام می شود متفاوت است. از آنجایی که نمایشگاه جنبه بازدید کننده عمومی ندارد به تبع آن ایجاد شبکه لازم برای گرفتن خروجی‌ از نمایشگاه ایجاب می‌کرد که ما از ۶ ماه قبل کار محتوا‌سازی رویداد را شروع کنیم. مشکل امسال، این بود که تا شهریور ماه وضعیت کرونا در کشور قرمز بود و اصلا مشخص نبود که رویداد کیش اینوکس را بتوان  برگزار کرد یا خیر.

وی گفت: البته در شهریور ماه پنجره‌ای ناشی از واکسیناسیون سراسری باز شد، ما نیز بر همان اساس نمایشگاه را برای آذر ماه تنظیم کردیم تا در دولت جدید  از حضور مدیران ارشد و مسئولان بهره مند شویم.

محلی برای تعامل دولت با بخش خصوصی

حمیدیان گفت: کیش اینوکس محلی برای تعامل بین بخش خصوصی و بخش دولتی است. با بررسی چالش‌ها و فرصت‌های اقتصادی کشور و برنامه‌های دولت توسط کارشناسان اقتصادی از هردو طرف بحث و بررسی و تجزیه و تحلیل می شوند.

حمیدیان گفت: خوشبختانه میزان استقبال خیلی خوب بوده است. امیدواریم هم سالن ها و هم نشست های تخصصی با ظرفیت کامل  در طول ۳ روز همراه شوند و استقبال خوبی هم از شرکت‌ها و مجموعه‌ها شده است. پیش بینی می کنیم با توجه به اینکه ۲ سالی است که در حوزه بازار سرمایه رویدادی برگزار نشده و در این ۲ سال اتفاقات زیادی افتاده است، مباحث بسیار جذاب و خوبی هم در نشست‌ها و پنل‌های تخصصی رویداد کیش اینوکس امسال داشته باشیم.

وی گفت: تاکنون ۱۴۰ شرکت در این رویداد حضور دارند که باتوجه به اینکه حدود دوهفته تا رویداد کیش باقی مانده، پیش‌بینی می شود که این تعداد باز هم افزایش پیدا می‌کند .

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24