Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه مجلس موافق ادامه رویه ارز۴۲۰۰ نیست، گفت: متاسفانه از آنجایی که نظارت کافی بر توزیع ارز ۴۲۰۰ تومانی وجود نداشته است، ارز دولتی تاثیری در سفره مردم نداشت و فقط به جیب دلالان رفت.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس: موافق استمرار رویه ارز ۴۲۰۰ نیستیم

بورس24 : سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه مجلس موافق ادامه رویه ارز۴۲۰۰ نیست، گفت: متاسفانه از آنجایی که نظارت کافی بر توزیع ارز ۴۲۰۰ تومانی وجود نداشته است، ارز دولتی تاثیری در سفره مردم نداشت و فقط به جیب دلالان رفت.

غلامرضا مرحبا با اشاره به حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، گفت: متاسفانه از آنجایی که نظارت کافی بر توزیع ارز ۴۲۰۰ تومانی وجود نداشته است، ارز دولتی تاثیری در سفره مردم نداشت و فقط به جیب دلالان رفت.

این نماینده مجلس تصریح کرد:مجلس موافق ادامه این رویه نیست، اما معتقدیم که نباید یک دفعه درباره حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی تصمیم گرفته شود و این کار باید کاملا منطقی و حساب شده پیش برود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اگر حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی بدون در نظر گرفتن تاثیرات آن و به یک باره حذف شود، قیمت‌ها به شدت افزایش می‌یابد.

این نماینده مجلس اظهارداشت: از طرف دیگر، فاصله قیمت بسیاری از کالا‌هایی که با ارز ترجیحی وارد شده، با کالا‌هایی که با ارز آزاد وارد شده است، چشمگیر نیست.

مرحبا بیان داشت: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی از این جهت مهم است که باعث می‌شود دیگر سودجویان منابع ارزی کشور را اتلاف و حیف و میل نکنند، اما مجددا تاکید می‌کنم که نباید این تصمیم به یک باره و بدون در نظر گرفتن جایگزین برای آن انجام شود.

منبع خبر: میزان

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24