Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

اسماعیل رحیمی معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت توسعه سازه های دریایی تسدید اظهار داشت: بر اساس مباحث علمی ساختاری، اصولا هر چقدر سازمانها بزرگتر باشند از پیچیدگی های بیشتری در اداره و مباحث نظارتی برخوردار خواهند بود در این میان، از دیرباز برنامه ریزی های سازمانی در ساختار بنگاه های اقتصادی از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و این مهم در شرکتهای پیمانکاری که وظیفه اجرای پروژه های مختلف را بر عهده دارند، اهمیتی دوچندان پیدا می کند.

معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت تسدید مطرح کرد: اجرای دقیق فرآیندهای برنامه ریزی و کنترل پروژه در زیرمجموعه «وسدید»

بورس24 : اسماعیل رحیمی معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت توسعه سازه های دریایی تسدید اظهار داشت: بر اساس مباحث علمی ساختاری، اصولا هر چقدر سازمانها بزرگتر باشند از پیچیدگی های بیشتری در اداره و مباحث نظارتی برخوردار خواهند بود در این میان، از دیرباز برنامه ریزی های سازمانی در ساختار بنگاه های اقتصادی از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و این مهم در شرکتهای پیمانکاری که وظیفه اجرای پروژه های مختلف را بر عهده دارند، اهمیتی دوچندان پیدا می کند.

رحیمی گفت: در واقع هدف اصلی در حوزه های برنامه ریزی و کنترل پروژه برطرف نمودن نیازمندی های مدیران بوسیله مدیریت پروژه ها، اطمینان از تحصیل نتایج مورد نظر ذینفعان سازمان، اجرای دقیق و هدفمند فعالیتها و اقدامات در راستای اجرای پروژه ها، کنترل منابع مصرفی بر اساس تقسیم بندی های زمانی و اولویت دار و در نهایت کاهش ریسک در بروز مشکلات در اجرای کلیه فرایندهای پروژه ای می باشد.

وی ادامه داد: در این میان شرکت توسعه سازه های دریایی تسدید نیز بعنوان یک شرکت پروژه محور، نیازمندی های خاص خود را درخصوص برنامه ریزی دقیق در دو بعد کلان سازمانی و کنترلی در بخش پروژه ها را دارد که این مهم با تقویت زیرساخت های برنامه ای و کنترلی در این شرکت و با  رویکردهای نوین در حال انجام می باشد.

 معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت تسدید در خاتمه گفت: در این راستا با رویکرد اتخاذ شده در سطح کلان سازمان، وظایف این حوزه بازنگری شده و شرح وظایف مرتبط به دقت تعریف و تدوین گردیده است.

 تدوین و تصویب برنامه های راهبردی کلان شرکت با رویکرد تفکر استراتژیک از طریق برگزاری جلسات مرتبط، تهیه اکشن پلن اجرایی هر پروژه، برنامه زمانبندی و ساختار شکست فعالیتها (WBS) جهت مناقصات، انجام برآورد مالی و بودجه ریزی جهت اجرای پروژه ها، تهیه روش های اجرایی ها و دستورالعمل های مربوط به بخش برنامه ریزی در پروژه ها، تهیه گزارشات تفصیلی ماهیانه پروژه های مختلف در بخش مهندسی، خرید و اجرا از طریق برگزاری جلسات مستمر با مدیران پروژه های مختلف و تهیه خلاصه گزارشات مدیریتی مرتبط، تهیه جداول آنالیز هزینه مناقصات O&M ، بررسی و پیگیری صورت وضعیت های پیمانکاران و تهیه صورت وضعیت های پروژه در بخش مهندسی، خرید و اجرا و ... از جمله مهمترین فعالیتهایی است که در حوزه برنامه ریزی تعریف شده است که بر همین اساس،  فعالیتهای پروژه های مختلف جاری شرکت همچون پروژه های تغییر و تجهیز اسکله های 16 و 17 بندر پتروشیمی در عسلویه بصورت EPCC ،انجام عملیات صنعتی پالایشگاه های ششم و نهم پارس جنوبی و پالایشگاه فجرجم(O&M)  و ... پیگیری می گردد.

منبع خبر: ایلنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24