Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی، علی اکبر اسماعیل آبادی به عنوان عضو جدید هیات عامل سازمان خصوصی سازی منصوب شد.

با حکم خاندوزی عضو جدید هیئت عامل سازمان خصوصی سازی منصوب شد

بورس24 : با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی، علی اکبر اسماعیل آبادی به عنوان عضو جدید هیات عامل سازمان خصوصی سازی منصوب شد.

در حکم سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی خطاب به علی اکبر اسماعیل آبادی آمده است:

نظر به تعهد، تخصص و تجارت ارزنده جنابعالی و مفاد تبصره 2 ماده اساسنامه سازمان خصوصی سازی و پیشنهاد شماره 13118 مورخ 28/7/1400 رئیس کل محترم سازمان مذکور، به موجب این حکم به عنوان عضو هیات عامل سازمان خصوصی سازی برای مدت چهار سال منصوب می شوید.

انتظار می رود تمامی مساعی خود را با جلب توان تخصصی همکاران، کارشناسان و صاحبنظران به منظور انجام وظایف قانونی به منظور انجام وظایف قانونی و بویژه در راستای اهداف و برنامه های آن سازمان و همچنین تعامل سازنده و فعال با سازمان های ذیربط به کار گیرید.

همکاری، همدلی و همراهی در این ماموریت دسته جمعی شرط موفقیت است.

امید است با اتکل به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، انقلابی گری، مردم داری، پاکدستی، فساد ستیزی و قانون مداری در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات مجدانه بکوشید.

شایان ذکر است اسماعیل آبادی که دانش آموخته دانشکده اقتصاد وزارت امور اقتصادی و دارایی می‌باشد، در حالی چندی پیش با حکم حسین قربانزاده، رئیس کل سازمان خصوصی سازی به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی، توسعه منابع و امور پشتیبانی این سازمان منصوب شده است، که از سال 1380 در کارنامه خود ذیحسابی و مدیرکلی امور مالی مراکز مهم دولتی از جمله سازمان فنی و حرفه ای کشور، وزارت نیرو، سازمان نوسازی مدارس کشور، سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و نهاد ریاست جمهوری را دارد.

گفتنی است؛ رئیس کل سازمان خصوصی سازی در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات لطفعلی کنی در طول تصدی مسئولیت در این سازمان، اظهار امیدواری کرد اسماعیل آبادی با بیش از دو دهه تجارب ارزنده مدیریتی در سطح وزارتخانه و حوزه های کلان اداری و مالی کشور، نقش موثر و اثربخشی در ساماندهی وضعیت اداری و سازمانی پرسنل سازمان خصوصی سازی ایفا نماید.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24