Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

با توجه به روند ساعت انتهایی، احتمالا بازار شروعی خنثی و کم‌رمق خواهد داشت. چگونگی بازگشایی بازارهای جهانی پس از افت چندروز گذشته و اخبار آغاز مذاکرات بر سمت‌وسوی معاملات فردا اثر خواهدگذشت. اما نوسانات مقطعی به نظر فعلا ادامه‌دار می آید...

داستان ِرِنج مثبت در سهام خودرویی؟

بورس24 : بازار سهام امروز را پر افت و خیز و با گرایشات منفی در کلیت بازار گذراند.

رنج‌کشی‌های مثبت بزرگان سبب شد تا به رغم سرخی شاخص هم‌وزن، شاخص کل سبزپوش بماند. اخباری منتشر شد که طبق برخی شایعات و شنیده‌ها با افزایش نرخ 10% خودرو موافقت شده و این موضوع در جلسه چهارشنبه نهایی می‌شود که موجب رِنج‌کشی مثبت در این گروه شد.

اما روند رفت و برگشتی بازار از سردرگمی معامله‌گران می‌گوید. به طوری که اخبار مثبت موقتا تقاضا را حرکت می‌دهد، اما ابهامات سیاسی و اقتصادی و وضعیت بازارهای جهانی در کنار اعمال سیاست‌های انقباضی سبب شده که در شرایط فرسایشی ، چون بازار به دنبال بهانه‌ای برای ریزش است حتی اخباری که قبلا بازار را متاثر نمی‌کرده بهانه‌ای برای کاهش تقاضا شود.

البته اخبار حذف ارز ترجیحی در سال آینده خبر خوبی برای صنایع است. این را هم بدانیم که اگر نتایج مذاکرات مثبت باشد، نوسانات نرخ نیمایی زیاد نخواهد بود و بهبود مراودات اقتصادی و آزادسازی منابع بلوکه شده می‌تواند موجب کاهش سیاست‌های انقباضی شود. در صورت عدم پیشرفت مذاکرات نیز، دلار با افزایش خود بورس را جلو خواهد برد. بنابراین فروش‌های هیجانی به رغم تمامی تردیدها و مطالبات به حق سهامداران، در این برهه و قیمت منطقی نیست.

حال با توجه به روند ساعت انتهایی، احتمالا بازار شروعی خنثی و کم‌رمق خواهد داشت. چگونگی بازگشایی بازارهای جهانی پس از افت چندروز گذشته و اخبار آغاز مذاکرات بر سمت‌وسوی معاملات فردا اثر خواهدگذشت. اما نوسانات مقطعی به نظر فعلا ادامه‌دار می آید.

برای مشاهده چشم انداز بازار فردا کلیک کنید...

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24