Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

با در نظر گرفتن روند عرضه و تقاضا به ویژه در نیمه دوم معاملات امروز و همچنین عدم واکنش بازار به روند صعودی قیمت‌ها در بازارهای جهانی و عدم اطمینان سرمایه‌گذاران از تداوم این روند، کلیت بازار فردا را می‌توان منفی و با افت قیمت‌ها متصور شد.

فردا هم روز خوبی برای بورس نیست!

بورس24 : طی بازار امروز با توجه به افزایش نرخ کامودیتی ها در بازارهای جهانی و همچنین متأثر از برخی پیش‌بینی‌ها از افزایش نرخ ارز در پی مذاکرات سیاسی ایران، معاملات در بسیاری از نمادهای بازار به ویژه نمادهای کامودیتی محور از همان ابتدا در بازه‌های مثبت و با رشد قیمت‌ها آغاز گردید چنانکه با وجود معاملات متعادل ولی در بازه‌های مثبت در این گروه از نمادها، شاخص تا نیمه‌های بازار با روندی صعودی کار خود را دنبال نمود.

در نیمه دوم بازار اما بار دیگر با وجود افزایش هرچند اندک نرخ دلار و با وجود هیجانات ایجاد شده در میان سرمایه‌گذاران در خصوص نتایج مذاکرات ایران و تأثیر آن بر اقتصاد کشور و بازار سرمایه، فشار عرضه‌ها در کلیت بازار افزایش یافت چنانکه شاخص از رشد بار ایستاده و بار دیگر روند نزولی و منفی را در پیش گرفت.

حال با توجه به عدم حصول نتایج مذاکرات تا روزها و حتی هفته‌های آینده و همچنین جو هیجانی و منفی ایجاد شده در میان سرمایه‌گذاران به مذکور اجتناب از زیان‌های احتمالی، برای بازار فردا نیز می‌توان بازار را با فشار عرضه‌ها و درنتیجه با معاملاتی متعادل ولی عموماً در بازه‌های منفی پیش‌بینی نمود. البته ذکر این نکته نیز لازم است که تغییرات بازار ارز و جهت حرکت نرخ دلار در روزهای آتی و همچنین نرخ کامودیتی ها در بازارهای جهانی نیز بر روند بازار تأثیرگذار خواهد بود.

اما در حال حاضر با در نظر گرفتن روند عرضه و تقاضا به ویژه در نیمه دوم معاملات امروز و همچنین عدم واکنش بازار به روند صعودی قیمت‌ها در بازارهای جهانی و عدم اطمینان سرمایه‌گذاران از تداوم این روند، کلیت بازار فردا را می‌توان منفی و با افت قیمت‌ها متصور شد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24