Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

یازدهم آذر ماه یادآور تأسیس یکی از شرکت های خوشنام صنعت نفت است، که توانست در طول سالیان مدید با استفاده از ظرفیت‌ ها و توانمندی‌ های این مرز و بوم پاک در جهت توسعه و رونق اقتصادی کشور گام بردارد و بحمدلله پرچم ایران عزیز را سرافراز‌تر نماید...

پیام مدیر عامل شرکت نفت ایرانول به مناسبت سالروز تاسیس این شرکت

بورس24 : یازدهم آذر ماه یادآور تأسیس یکی از شرکت های خوشنام صنعت نفت است که توانست در طول سالیان مدید با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این مرز و بوم پاک در جهت توسعه و رونق اقتصادی کشور گام بردارد و بحمدلله پرچم ایران عزیز را سرافراز‌تر نماید. 

شرکت نفت ایرانول به واسطه همراهی کارکنان و همکاران عزیز و متخصص خود توانست با تکیه بر توان علمی و همتی عالی در نوزدهمین سال تاسیس خود به عنوان یکی از شرکت‌ های برتر حوزه روانکار فعالیت نماید و با کیفیت برتر و تولید حداکثری دیوارهای تحریم ظالمانه را شکسته و بر فراز قله های موفقیت حرکت نماید.

بی‌ شک این مهم علاوه بر زحمت و تلاش کارکنان شرکت، مرهون حمایت‌ها و راهنمایی‌های اعضای محترم هیات مدیره و مشتریان وفادار و سهام داران گرامی است.

اکنون در آستانه نوزدهمین سالروز تاسیس ایرانول  ضمن گرامیداشت این ایام خجسته و تبریک به همه همکاران تلاشگر، سهامداران ارجمند و همه ذینفعان، مراتب قدردانی خود را از تلاش بی دریغ یکایک شما عزیزان ابراز داشته و امیدوارم با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق بتوانیم گام های موثرتری در تحقق برنامه ها، اهداف و ماموریت های شرکت برداریم.

سعادت، سلامت، دوام و کامیابی همه شما را از خداوند متعال خواستارم. باشد که به بلندای نام ماندگار ایرانول، روزگارانی درخشان همچون تاریخ باافتخار ایرانول برای یکایک شما رقم خورد.

محمد زارع پور اشکذری 

مدیر عامل شرکت نفت ایرانول  

منبع خبر: روابط عمومی نفت ایرانول

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24