Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

در شرایط کنونی اقتصادی و با تمام چالش‌ های موجود، شاهد رشد ۶۴ درصدی آمار فروش ریالی پگاه در شش ماهه نخست سال ١۴٠٠ هستیم که گام مهمی درتحقق شاخص‌ های شرکت‌ داری و رشد سودآوری است...

رشد ۶۴ درصدی فروش، بهبود ترکیب سبد و سودآوری پگاه

بورس24 : در شرایط کنونی اقتصادی و با تمام چالش‌ های موجود، شاهد رشد ۶۴ درصدی آمار فروش ریالی پگاه در شش ماهه نخست سال ١۴٠٠ هستیم که گام مهمی در تحقق شاخص‌ های شرکت‌ داری و رشد سودآوری است. 

مهدی صولی مدیر عامل شرکت پخش سراسری بازارگستر در نشست بررسی طرح‌ های پیشبرد فروش با بیان این مطلب گفت: علاوه بر رشد فروش ریالی، ارزش سبد محصولات پگاه، نیز رشد ۶۵ درصدی داشته است. 

او تصریح کرد: این موفقیت در شرایطی حاصل شده هست که با تلاش تیم‌های بازاریابی و فروش شرکت، سهم محصولات زیان ده و محصولاتی که چرخه عمر آنها رو به افول است، در ترکیب سبد محصول، به میزان ٢٧ درصد در نیم سال نخست ١۴٠٠ کاهش یافت.

وی افزود: این اقدام زمانی موثرتر جلوه می کند که به رشد برخی شاخص‌های تخصصی فروش در شش ماهه نخست همچون سطر فاکتور به میزان ۵ درصد و پوشش مشتریان به میزان یک درصد توجه کنیم؛حال آن‌که بررسی آمار و روند ضایعات، گویای کاهش ۶ درصدی ضایعات نسبت به دوره مشابه سال گذشته است.

صولی با اشاره به برنامه ریزی‌های جدید برای بهبود وپیشبرد فروش محصولات تولیدی پگاه درسراسر کشور، گفت: طرح‌ های جدید برای توسعه بازار در شرایطی ارائه شده که علاوه برجبران زیان انباشته دوره‌ های قبل در شرکت پخش سراسری، به گواه گزارشات ارائه شده توسط شرکت صنایع شیر ایران، شاخص سودآوری در اکثریت شرکت های تولیدی و مجموعه پگاه نیز، رشد محسوس و قابل توجهی داشته است. 

وی ادامه داد: گزارش‌ های رسمی منتشر شده از عملکرد یک ساله این شرکت، پایبندی به شاخص‌ های شفافیت و انضباط مالی درکنار هدف اصلی ادغام از جمله کاهش هزینه‌ ها و بهبود بهره وری و فرایندهای پخش محصولات پگاه در سراسر کشور را تائید می‌ کند.

به گفته وی این موفقیت نشان دهنده عزم پگاه جهت تحقق رویکردی تحول گرایانه بوده که با وجود تمامی ریسک‌ های کوتاه مدت، آینده و دوام شرکت و منافع بلندمدت سهامداران که همانا بازنشستگان کشوری هستند را تضمین می‌ کند.

صولی با تاکید بر تحولات ایجاد شده، گفت: توفیق‌های اخیر زمانی پر اهمیت می‌شود که بدانیم بر اساس رویه آشکار بازار و اعلام اخبار مختلف و پراکنده از منابع متعدد از جمله انجمن صنایع لبنی و رسانه‌ ها، شاهد کاهش محسوس سرانه مصرف لبنیات به میزان حدود ٢٠ درصد هستیم و همین موضوع باعث کاهش خروج از شلف محصولات، به خصوص از شهریورماه شده است.

وی با اشاره به رقابت شدید در این حوزه تاکید کرد: افزایش هزینه‌های حمل و خروج ۱۰ درصدی ناوگان توزیع شرکت ازچرخه پخش، از جمله مشکلاتی بود که با تکیه بر توانمندی‌ ها و ظرفیت‌ های درونی همه همکاران شرکت پخش سراسری و صنایع شیر ایران پشت سر گذاشته شد و به صورت پیوسته، تمامی تلاش ممکن در راستای تعهد توزیع عادلانه و یکپارچه محصولات لبنی صورت می پذیرد تا از کیفیت خدمت کاسته نشود.

وی افزود: توزیع با قیمت‌ متناسب و تامین نیاز اقشارمختلف هدف دائمی است تا دسترسی عموم مردم و مصرف کنندگان در اقصی نقاط کشوربه سبد محصولات لبنی پگاه مهیا باشد؛ زیرا دسترسی به محصولات لبنی با کیفیت و با ارزش غذایی بالا، حق عموم مردم است ومسائلی مثل افزایش قیمت وافزایش هزینه پخش و توزیع، نباید موجب کاهش سهم لبنیات از سفره خانوار ایرانی و بویژه اقشار کم درآمد شود.

گفتنی است، شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه، شرکت تابعه صنایع شیر ایران(پگاه) است که از سال ۹۹ و با ادغام حقوقی وعملیاتی ۵ شرکت منطقه‌ای تشکیل شد تا علاوه بر کاهش هزینه‌های اداری در کمتر از یک سال، بزرگترین شرکت پخش لبنی کشور ایجاد شود.

منبع خبر: روابط عمومی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24