Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

مجمع عمومی فوق العاده شرکت دارویی لقمان به منظور تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه امروز برگزار شد.

تجدید ارزیابی دارایی های «دلقما» به سرانجام رسید

بورس24 : مجمع عمومی فوق العاده شرکت دارویی لقمان به منظور تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه امروز برگزار شد.

این مجمع 6060150 میلیون ریال افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها را به تصویب رساند. سرمایه فعلی 675000 میلیون ریال بوده و با این افزایش، به مبلغ 6735150 میلیون ریال خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت در مجمع گفت: با افزایش سرمایه و اصلاح ساختار مالی اقدام به اخذ وام بهتر خواهیم کرد. پول شرکت نزد خریداران مانده و اگر نتوانیم تامین مالی کنیم برای تامین مواد اولیه با مشکل رو به رو می شویم. این افزایش سرمایه منجر به توانایی بهتر برای تامین نقدینگی خواهد شد.

خبر تکمیلی...

جلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت دارویی لقمان با حضور اکثریت سهامداران، اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، نماینده سازمان بورس و بازرس قانونی برگزار شد.

مدیرعامل گزارش توجیهی افزایش سرمایه را خواند

در ابتدای این جلسه مدیرعامل شرکت گزارشی توجیهی از افزایش سرمایه را قرائت کرد و بیان داشت: شرکت دارویی لقمان در نظر دارد تا با این افزایش سرمایه توان مالی خود را افزایش دهد، این شرکت طی سالیان اخیر شاهد رشد قیمت دارایی های خود بوده و این در حالی بود که قیمت آنها در صورت های مالی برابر با ارزش اسمی ثبت شده بود.

وی ادامه داد: به همین دلیل شرکت دارویی لقمان در نظر گرفت تا در جهت اصلاح ساختار مالی اقدام به افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها، طبقه زمین نماید.

اصلاح ساختار مالی صورت می‌گیرد

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: با افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها این شرکت توانایی خود را برای اخذ تسهیلات مالی و همچنین تامین نقدینگی بالا خواهد برد. با سرمایه فعلی شرکت توانایی اخذ تسهیلات و بالا بردن کیفیت خود را ندارد. به عنوان مثال ما برای اخذ GNP نیاز به نقدینگی داریم که برای آن با این افزایش سرمایه اقدام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: با افزایش سرمایه و اصلاح ساختار مالی اقدام به اخذ وام بهتر خواهیم کرد. پول شرکت نزد خریداران مانده و ما برای تامین مواد اولیه با مشکل رو به رو می شویم، اگر نتوانیم تامین مالی کنیم. این افزایش سرمایه منجر به توانایی بهتر برای تامین نقدینگی خواهد شد ما برای به روز نگه داشتن فضا نیاز به سرمایه داریم این موضوع مدنظر شرکت قرار  گرفته است.

حسابرس گزارش خود را قرائت کرد

در ادامه بازرس قانونی گزارش خود را قرائت کرد و بلامانع بودن افزایش سرمایه را اعلام نمود.

در ادامه مدیرعامل شرکت بیان داشت: هدف و دلیل اصلی از افزایش سرمایه اصلاح ساختار مالی و رشد قیمت زیاد دارایی ها اقدام به این افزایش سرمایه کردیم.

رئیس مجمع تاکید کرد: 6060150 میلیون ریال مبلغ افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها است. سرمایه فعلی 675000 میلیون ریال بوده و با این افزایش، به مبلغ 6735150 میلیون ریال خواهد رسید.

این افزایش سرمایه 898 درصد است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24