Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

در پنجمین نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی که در عسلویه برگزار گردید، شرکت نفت بهران با رویکردی جدید حاضر شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. بهران که از دیر باز با هدف تامین نیازهای صنایع در بخش های مختلف صنعت و معرفی محصولات خود در نمایشگاه های ساخت داخل شرکت می نمود این بار و در این نمایشگاه که با معرفی مجموعه بهران تک خود به پیشواز صاحبان ایده و شرکتهای دانش بنیان رفت.

حضور متفاوت شرکت نفت بهران در نمایشگاه ساخت داخل صنعت نفت

بورس24 : در پنجمین نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی که در عسلویه برگزار گردید، شرکت نفت بهران با رویکردی جدید حاضر شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. بهران که از دیر باز با هدف تامین نیازهای صنایع در بخش های مختلف صنعت و معرفی محصولات خود در نمایشگاه های ساخت داخل شرکت می نمود این بار و در این نمایشگاه که با معرفی مجموعه بهران تک خود به پیشواز صاحبان ایده و شرکتهای دانش بنیان رفت.

این نمایشگاه از روز 28 آذر ماه با هدف ایجاد ارتباط بین صنعتگران و صاحبان صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در محل نمایشگاههای بین المللی شهرستان عسلویه برگزار گردید و به خوبی مورد توجه مخاطبان واقع شد. حضور پر رنگ مسئولان، مدیران صنایع منطقه و شرکتهای دانش بنیان در بازدید از این نمایشگاه و به ویژه غرفه بهران، نشانه مثبتی از به ثمر نشستن تلاش ها در این زمینه بود.

رویکرد اصلی بهران از حضور در این نمایشگاه، معرفی و ارائه خدمات بهران تک به عنوان یک شتابدهنده تخصصی حوزه نفت و گاز و پتروشیمی بود که با برگزاری نشست ها با شرکتهای دانش بنیان و صاحبان ایده با موفقیت اجرا گردید. آقای دکتر شاکری مدیر مرکز بهران تک با حضور در این نشست ها، با شرکتهای دانش بنیان و محققان صاحب ایده در این بخش به تبین سیاستهای و اقدامات حمایتی بهران در این حوزه پرداخت .

همچنین شرکت نفت بهران با معرفی آخرین دستاوردهای خود در صنعت روانکاری و ارایه اطلاعات محصولات جدید خود با رویکرد جایگزینی محصولات خارجی و در راستای توسعه مفاهیم اقتصاد مقاومتی، خود را به عنوان پیشرو در زمینه داخلی سازی محصولات روانکاری در کشور مطرح نمود که مورد استقبال بالای مدیران و کارشناسان صنایع نفتی منطقه واقع شد.

امید است با پیگیری فرصتهای به دست آمده در این نمایشگاه در هر دو بخش نوآوری و تجاری منجر به توسعه داخلی سازی محصولات و فناوری های حوزه روانکاری و قطع کامل وابستگی به خارج در این بخش از صنعت نفت گردد.

گالری تصاویر

منبع خبر: روابط عمومی نفت بهران

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24