Bourse24 Ads 235

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 215
تبلیغ بورس24

حسن بقائی مدیر عامل شرکت پاکسان در آستانه 60 سالگی این شرکت تولیدی در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره آخرین دستاوردهای این شرکت شوینده در پایان سال مالی صحبت کرد. او گفت: با اقداماتی که در حوزه تولید، بازاریابی و فروش اجرایی شد موفق شدیم تا رکوردهای خوبی به ثبت برسانیم.

پیشنهاد پاکسان برای تعدیل نرخ محصولات

بورس24 : حسن بقائی مدیر عامل شرکت پاکسان در آستانه 60 سالگی این شرکت تولیدی در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره آخرین دستاوردهای این شرکت شوینده در پایان سال مالی صحبت کرد. او گفت: با اقداماتی که در حوزه تولید، بازاریابی و فروش اجرایی شد موفق شدیم تا رکوردهای خوبی به ثبت برسانیم.

حسن بقائی ادامه داد: در سال مالی ۱۴۰۰ موفق شدیم در حدود ۱۳ میلیون دلار صادرات انواع محصول داشته باشیم، علیرغم تمام مشکلاتی که در حوزه تجارت بین المللی وجود داشت.

از طرفی فروش وزنی  محصولات صنعتی رشد ۱۵ درصدی، فروش وزنی محصولات شوینده و بهداشتی رشد۶ درصدی و فروش وزنی صادراتی ما رشد ۲ درصدی را شاهد بوده است.

بقائی گفت: محصولات ما از بهترین مواد اولیه تولید می شود  و با وجود سختی های موجود برای تامین مواد اولیه توانستیم رکورد ۴ ساله تولید محصول را به ثبت برسانیم و تولیدی بالغ بر ۱۳۵۸۶۸ تن را محقق کنیم.

وی افزود: در کنار افزایش تولید، افزایش فروش را نیز شاهد بودیم و نه تنها ۱۰۱ درصد از بودجه تولید را محقق کردیم بلکه بیش از 100 درصد بودجه فروش ما نیز محقق شد و عددی بالغ بر۱۳۵۳۲۶ تن فروش در این سال مالی به ثبت رسید.

بقائی گفت: در برنامه داریم در سال مالی جدید فروش ۱۵۰ هزار تنی را اجرایی کنیم.

مدیر عامل پاکسان در ادامه به خطوط کسب و کار شرکت اشاره کرد و گفت: پاکسان در سه حوزه تولید محصولات شوینده و بهداشتی، محصولات صنعتی و فروش صادراتی فعال است و با هدف گذاری هایی که عملیاتی کردیم در برنامه داریم تا اقدامات موثری در راستای جهش صادرات محصولات در کنار تامین نیاز بازار داخل را داشته باشیم. از دیگر هدف گذاری های ما تمرکز بر تنوع دهی و افزایش تولید محصولات صنعتی است تا هم نیاز سایر تولید کنندگان تامین شود و هم وابستگی به واردات مواد صنعتی برای تولید مدیریت شود.

بقائی در خصوص برنامه های توسعه ای و اصلاح نرخ های فروش نیز گفت: با توجه به افزایش هزینه ها و قیمت های تمام شده تولید در حال رایزنی و ارایه پیشنهاد به نهادهای تصمیم گیر در خصوص اصلاح نرخ ها هستیم.

وی افزود: در تلاش هستیم تا سهم بازار پاکسان را افزایش دهیم و به دنبال تولید محصولات بازار پسند هستیم. در اقدامی جدید عرضه مایعات را استارت زدیم و برند ارکید را  از هفته آتی به بازار عرضه خواهیم کرد.

او ادامه داد: از برنامه هایی که در دستور کار ماست بروز رسانی تجهیزات و ماشین آلات تولید است که این اقدام در خطوط تولیدی در حال اجرایی شدن است.

بقائی با اشاره به بکارگیری توانمندی مهندسی پرسنل پاکسان گفت: با توجه به توانمندی های موجود در کارخانه اقدامات خوبی در راستای تعمیر و نگهداری تجهیزات خطوط تولید با کمک مهندسان داخل کارخانه اجرایی شده است.

مدیرعامل پاکسان به افزایش سرمایه ۹۵۰ درصدی پاکسان نیز اشاره کرد و گفت: این افزایش سرمایه برای اولین بار در پاکسان اجرایی می شود و پس از ۶۰ سال زمین های کارخانه تجدید ارزیابی شد ، ۷۵۰ درصد از این افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی و ۲۰۰ درصد از محل سود انباشته در دستور کار مجموعه است.

مدیرعامل پاکسان در پایان گفت: خبرهای خوبی به زودی از پاکسان به اطلاع سهامداران خواهد رسید که بر جذابیت های سهام ما می افزاید و با اقداماتی که در مجموعه در حال اجرایی شدن است موجبات خرسندی سهامداران صبور را فراهم خواهد کرد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24